Jon-asses Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik ben duidelijk in battle-sfeer Onderwerp: Vrije stijl Soort design: Vrije stijl Size design: Vrije stijl Render: Vrije stijl Animatie: Neen!!!!!!!!! Premade: Toegelaten Tijd van inlevering: Ooit Opmerking: Vrije stijl Gta Ripper Jon-asses Véél succes Gta Ripper
BigM Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Vote : Gta ripper. De reden is dat zijn ontwerp mij meer aanspreekt, Die van john vind ik overegens wel erg mooi, eigenlijk allebij gelijk. Ik kan niet goed kiezen, daarom ga ik uit op men gevoel. Verder alle succes. Greetings tha SP
Mirrrr Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 GTA Ripper. Ik vind je sig nogal saai ogen. Ik hou van zwart-wit maar in dit geval denk ik dat je misschien wel beter kleur had kunnen gebruiken. Jon- Asses (of was het nu asses) Je weet dat ik dit een supersig vind. De eerste versie werd nog verpest door het font maar zo vind ik hem schitterend. Ik heb ook weinig aanmerkingen erop Stem Jon-asses
Gta Ripper Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 GTA Ripper. Ik vind je sig nogal saai ogen. Ik hou van zwart-wit maar in dit geval denk ik dat je misschien wel beter kleur had kunnen gebruiken.Jon- Asses (of was het nu asses) Je weet dat ik dit een supersig vind. De eerste versie werd nog verpest door het font maar zo vind ik hem schitterend. Ik heb ook weinig aanmerkingen erop Stem Jon-asses Ik weet zeker dat je hem niet wilt zien in kleur 'T ziet er echt niet uit
RuftCrush Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Vote: Jon-Asses Gta Ripper Ik vind je signature een beetje eentonig. Ik vind het gebruik van Smudge wel goed, maar misschien had je de kleuren nog iets beter kunnen laten uitkomen, moeilijk natuurlijk met een zwart-wit plaatje maar misschien met een paar overlays ofzo. Mij had het in ieder geval beter geleken om kleuren te hebben gebruikt met deze sig. Jon-Asses Is daar uitleg voor nodig? Ik vind het echt een super toffe signature, kleuren en effecten zijn helemaal goed zonder enige twijfel. Het spreekt mij in ieder geval erg aan, daarom heb je dus mijn stem!
TomHagen Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 GTA Ripper: Ik vindt je achtergrond totaal niet bij je render passen. Bovendie werkt het zwart-wit effect niet omdat er geen mooie kleurovergang is. Jon-asses: Je achtergrond is een beetje rommelig. Ik kan er niet echt uithalen wat het is. Wat ik wel heel mooi vind is het licht boven. Ook de "sier-wolk" die eronder loopt is fantastisch. Ik stem op Jon-asses
RonaldVC Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Battle afgelopen, winnaar Jon-asses. Jon-asses, 1 punt voor jou. Gta Ripper, helaas, volgende keer beter.. Ranking updated, topic locked.
Recommended Posts