Jump to content

Welke video kaart ?

Recommended Posts

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Vegeta

21

• Galiorix

6

• xgaming

3

• Sdajafol

3

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou een X1950 Pro nemen, voor de prijs van een 8600 GT (of iets meer), de 8600 serie zuigt namelijk. DX10 gebruik je nooit dus het is best zinloos. Maar als je percee tussen die 2 kaarten wil kiezen zou ik de HD2600 nemen :)

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Waarom zuigt ie dan ? En die van jou is 265 mb is dat niet slechter dan die HD2600 want die heeft 512 mb. Of maakt dat neit veel uit. En wat is er zo slecht aan direct x 10 ?

Geplaatst:

En als je Wat meer geld hebt te besteden en gedult dan kun je ook altijd voor de

8800 GT gaan, Dat is echt een goede prijs/kwalitijd kaart, Hier wel een link want je hebt verschillende versies enzo

alleen je moet wel wachten tot januarie dat is een groot nadeel

Geplaatst:
Ik zou een X1950 Pro nemen, voor de prijs van een 8600 GT (of iets meer), de 8600 serie zuigt namelijk. DX10 gebruik je nooit dus het is best zinloos. Maar als je percee tussen die 2 kaarten wil kiezen zou ik de HD2600 nemen :)

''DX10 gebruik je nooit dus is het best zinloos''

Wat is dat voor crap? De nieuwe games die nu uitkomen(en sommige al uitgekomen zijn) supporten allemaal DX10, en met DX10 ben je gewoon op de toekomst voorbereid, ook heb je dan meteen SM4..

Het ligt er natuurlijk ook aan welke resolutie je draait voor welke videokaart je wilt nemen.

Geplaatst:

Dit is het :

Mainboard : Dell 0RY007

Chipset : Intel G31/G33/G35

Processor : Intel Pentium E2140 @ 1600 MHz

Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM )

Video Card : Intel Corporation (Bearlake) Integrated Graphics Controller

Geplaatst:

''DX10 gebruik je nooit dus is het best zinloos''

Wat is dat voor crap? De nieuwe games die nu uitkomen(en sommige al uitgekomen zijn) supporten allemaal DX10, en met DX10 ben je gewoon op de toekomst voorbereid, ook heb je dan meteen SM4..

Het ligt er natuurlijk ook aan welke resolutie je draait voor welke videokaart je wilt nemen.

Maar dat is eigenlijk mijn punt niet. De 8600 serie ondersteund DX10, maar kan het eigenlijk nog niet aan. Voor goede dx10 kaarten moet je de 8800 serie nemen.

@cesar: Ik denk dat dat geen problemen oplevert.

Geplaatst:

ik zou voor de 1950 Pro gaan want die is sneller dan de 8600 of de 2600 en die 512 mb maakt niet zoveel uit want volgens mij heeft de 1950 een bredere geheugenbus als de 8600 en de 2600

Geplaatst:

8600GT is een wat goedkopere versie voor de directx10 versies

ik zou ook voor de 1950 gaan dan heb je een dikke kaart voor de dx9 versies

of voor de 8800GT maar dat kan je processor/moederbord denk ik niet helemaal aan dus daar haal je dan niet het volledige eruit

dus 1950 pakken. gewoon 512mb zit je altijd goed.

Geplaatst:

Ik neem de 2600 want ik heb geen 130 euro maar 90 euro. Ik vind die goed genoeg hij heeft directx 20 alles en overal staat dat het een goeie kaart is dus ik neem die.

Geplaatst:
Ik neem de 2600 want ik heb geen 130 euro maar 90 euro. Ik vind die goed genoeg hij heeft directx 20 alles en overal staat dat het een goeie kaart is dus ik neem die.

directx 20? :puh: naja kun je beter nog even sparen voor die 40 euro. Anders moet je zo weer een nieuwe, zoveel is die 40 euro nu ook weer niet

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek een goeie videokaart maar niet al te dure maar wel graag een videokaart die de nieuwste spellen aankan.

Wel AGP graag.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

JA direct x 10 bedoelde ik :D Maar ik wil vind wel 40 weinig maar als je naar de cijfers kijkt. 90 en 130 dat klinkt wel als een nieuwe psp.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...