Jump to content

Welke video kaart ?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

JA direct x 10 bedoelde ik :D Maar ik wil vind wel 40 weinig maar als je naar de cijfers kijkt. 90 en 130 dat klinkt wel als een nieuwe psp.

EDIT :

OW SORRY, ik d8 dat mijn bericht niet was geplaatst omdat er een fout kwam kopieerde ik het en plaatste he tnog een keer perongeluk.

Bewerkt: door cesar
  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Vegeta

21

• Galiorix

6

• xgaming

3

• Sdajafol

3

Geplaatst:
JA direct x 10 bedoelde ik :D Maar ik wil vind wel 40 weinig maar als je naar de cijfers kijkt. 90 en 130 dat klinkt wel als een nieuwe psp.

EDIT :

OW SORRY, ik d8 dat mijn bericht niet was geplaatst omdat er een fout kwam kopieerde ik het en plaatste he tnog een keer perongeluk.

Maar het punt is dat als je die 40 euro spaart dat je dan veel langer plezier heb van je video kaart. De x1950 PRO doet het in de framerate benchmarks beter als de HD2600 (ofzoiets)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

oke voor als jullie me neit begrijpen ik heb eht nei over de HD2600 maar over de EAH2600PRO dat is heel wat anders :cya:

Geplaatst:
oke voor als jullie me neit begrijpen ik heb eht nei over de HD2600 maar over de EAH2600PRO dat is heel wat anders :cya:

Dan is de X1950PRO volgens mij nog steeds sneller :7

Dat ie DX10 ondersteund zegt weinig, evenals dat ie 512 MB heeft.

Klik hier is even

Daar heb ik de X1950Pro tegen de HD2600Pro gezet, allebij de 256MB versie, dus je moet bij beide nog wel wat fps optellen. Maar als je dan scrollt en let op de blauwe staafjes zie je dat de X1950 pro in bijna alle games stukken sneller is :O Of het dat extra geld waard is moet je zelf maar kiezen..

Bewerkt: door Kraay
Geplaatst:

Ga sparen tot je €130,- euro hebt koop dan de HD3850, AMD heeft een prijsverlaging aangekondigd. Zo'n 20 euro voor de HD3850 die momenteel 155 euro is (goedkoopste op azerty.nl). De HD3850 is een super kaart voor zijn prestaties, heeft ook DX10 en is beter dan de X1950Pro.

EAH = naampje van Asus dat ze voor veel kaarten toevoegen. HD2600Pro en de EAH2600Pro zijn gewoon hetzelfde. Zelde chip namelijk van ATi. Alleen heeft Asus er nog een extra naampje voor gezet. That's all.

Geplaatst:

Maar kan je ff een foto posten van die HD3850 want er staan zoveel foto's ervan op internet. En ik hoop dat het 130 wordt want dan neem ik hem wel als het in een winkel te koop is want ik wil niet kopen van webshops. En de EAH2600PRO is wel in de winkel te koop (kijkshop). En is die HD3850 goedkoper dan die 1950x

Geplaatst:

1950 pro je kunt zelf ook naar de snelheden etc kijken

maar de 1950 is gewoon een dikke dx9 kaart hier zul je de nieuwste spellen die dx10 ondersteunen op mid/high kunnen doen.

Geplaatst:

Denken jullie dat het me lukt om nieuwe spellen afte spelen met dit :

1,6 ghz processor

2 gb ram

1950 pro videokaart

of

1,6 ghz processor

2 gb ram

EAH2600 pro

Geplaatst:

1,6 ghz processor

2 gb ram

1950 pro videokaart

of

1,6 ghz processor

2 gb ram

EAH2600 pro

Neem nou maar de x1950 Pro, die is echt beter :)

Dus gewoon het bovenste systeem.

BTW is het een AMD of een Intell processor?

Geplaatst:

1,6 ghz processor

2 gb ram

1950 pro videokaart

of

1,6 ghz processor

2 gb ram

EAH2600 pro

Neem nou maar de x1950 Pro, die is echt beter :)

Dus gewoon het bovenste systeem.

BTW is het een AMD of een Intell processor?

1.6ghz? dat is toch echt niet veel:o ik heb 2.40 en mijn pc draait echt haast niets meer, maar met die nieuwe kaart word je processor echt de bottleneck denk ik ;)

wat bedoel je

Het is een intell processor galiorix.

>>> Door RonaldVC: Bericht samengevoegd.<<<

Bewerkt: door cesar
Geplaatst:

Je krijgt dan een zware Bottleneck, wat wil zeggen dat je videokaart niet goed kan functioneren door de gebrekkige processor. Koop ook een nieuwe processor voordat je een nieuwe videokaart koopt. Of koop een nieuwe PC. Of je koopt niks. Maar alleen de videokaart kopen heeft weinig zin.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...