Jump to content

2fast{0} Vs. ..::GhostRider::..

Recommended Posts

Geplaatst:

Iemand die met mij wilt battlen ? :eten:

Onderwerp: Game

Soort design: signature

Size design: maximaal 500x150

Render: mag

Animatie: nee

Premade: mag

Tijd van inlevering:z.s.m.

Opmerking: Ik wens degene veel succes. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil het wel proberen. :Y

Je kan mijn sig ZSM verwachten. :bier:

EDIT: b0000558ni01lzzzzzzzko6.png

Veel succes! :Y

Voor de mensen die denken dat de render een Clone Trooper van de film is, het is een render van de game Star Wars Battlefront 2. :)

EDIT: Het is ook pas mijn 2de sig. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

Sorry voor mijn ongelofelijk late reactie, maar ik had het druk en heb nu snel wat afgeraffeld.

Ik wens je veel succes ..::GhostRider::..

2fast{0}

00000ig9.jpg

..::GhostRider::..

b0000558ni01lzzzzzzzko6.png

Geplaatst:

..::GhostRider::.. Ik vind je sig niet mooi ingeblend en daarbij vind ik de achtergrond veel te druk. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de sig niet zo mooi vind. Maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.

2fast{0}

Ik heb zelf al 2 keer tegen je gebatteld en ik vind dat je echt vooruit gaat. Nog steeds vind ik dat je een vreemde smaak voor brushes hebt maar dat heb ik je ook al een keer verteld. Toch vind ik dat je het inblenden goed geprobeerd hebt.

Stem 2fast{0}

KUTGW :tu:

Geplaatst:

Leuke sigs, ik begin wel bij 2fast{0}. Zoals Mirrr al boven me opmerkte zit er duidelijk vooruitgang in je signatures, al moet je steeds veel leren. De render is goed ingeblend, en het lichteffect is ook mooi. Maar het eerste minpuntje is de tekst. Het Assassins Creed logo is goed uitgerenderd, maar de tekst erboven past er minder goed bij. Je kan ook wat aan het font doen, want bij dit soort signatures kan je het beste een beetje dikke letters gebruiken en een grung achtig font. Verder zou ik de sneeuwbrushes weglaten, ze voegen niet zo veel toe aan je sig en ze zijn niet zo goed geplaatst. De andere brushes zijn daarintegen wel leuk gedaan. En als laatste zou ik de border nog iets dunner maken, en misschien nog iets donkerder. Dan ziet het geheel er wat 'strakker' uit. Dan Ghostrider. Je signature oogt leuk, maar als je wat beter kijkt zie je dat de render er gewoon opgeplakt is, waar 2fast hem wat beter heeft ingeblend. Wel vind ik de background wat mooier dan bij de 2fast. Het kleurgebruik is ten eerste goed, en daarnaast is de belichting ook goed. Het is alleen erg jammer dat je zo weinig aandacht aan de tekst hebt besteed, en aan de border. Daardoor ziet de signature er wat minder compleet uit. Mijn stem gaat daarom naar 2Fast{0}, ookal is je signature zeker niet slecht :)

Geplaatst:

..::GhostRider::..

die van hem past alles gewoon goed bij 2fast{0} vind ik dat die bloemetjes er totaal niet bij hren en ook niet echt spciale achtergrond

Geplaatst:

2fast{0} heeft meer gedaan aan zijn sig dat zie ik :

zn render ingeblend

mooie effecten goede text en een leuk bordertje

zn kleuren passen er ook goed bij (ook bij elkaar)

..::GhostRider::.. heef ook wel een goede sig

maar dit is alleen gebrusht

een render erin

en text ,, jammer

Mijn stem : 2fast{0}

Geplaatst:

Winnaar 2fast{0}, +1 punt voor jou. Helaas voor ..::GhostRider::.. je hebt verloren maar gelukkig nog geen minpunt voor jou.

Topic closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...