Jump to content

AAAH 'Error'

Thierry Henry

Recommended Posts

Hallo,

Misschien zet ik het in het verkeerde topic neer, sorry dan, maar ik heb een groot probleem.

Ik heb nu een maandje een PSP met gta Vice City Stories en speel(de) het elke dag. Hij deed het altijd goed, tot nu.

Als ik nu gta Vice City Stories ga spelen laad hij geen gebouwen enz. Hij laad wel als ik een gebouw in of uit ga, maar de gebouwen zijn onzichtbaar en ik rijdt vaak onder de grond of over het water. Na anderhalve minuut is een gebouw wel geladen en dan staat er dat er een error is en het spel loopt vast. Hij zegt dat hij de UMD niet kan lezen (of zo iets). Dan moet ik hem afsluiten en opnieuw opstarten, is mijn PSP nu kapot :-(

Weet iemand wat er aan de hand is of wat ik er tegen kan doen?

Mijn PSP kostte €170,- en ik heb er superhard voor gewerkt, dit kan toch niet? Gelukkig heb ik het bonnetje nog, dan ga ik morgen terug naar de Bart Smit of moet ik iets anders doen.

Kun je me helpen?

Bewerkt: door Thierry Henry
Delen op andere websites

Hallo,

Misschien zet ik het in het verkeerde topic neer, sorry dan, maar ik heb een groot probleem.

Ik heb nu een maandje een PSP met gta Vice City Stories en speel(de) het elke dag. Hij deed het altijd goed, tot nu.

Als ik nu gta Vice City Stories ga spelen laad hij geen gebouwen enz. Hij laad wel als ik een gebouw in of uit ga, maar de gebouwen zijn onzichtbaar en ik rijdt vaak onder de grond of over het water. Na anderhalve minuut is een gebouw wel geladen en dan staat er dat er een error is en het spel loopt vast. Hij zegt dat hij de UMD niet kan lezen (of zo iets). Dan moet ik hem afsluiten en opnieuw opstarten, is mijn PSP nu kapot :-(

Weet iemand wat er aan de hand is of wat ik er tegen kan doen?

Mijn PSP kostte €170,- en ik heb er superhard voor gewerkt, dit kan toch niet? Gelukkig heb ik het bonnetje nog, dan ga ik morgen terug naar de Bart Smit of moet ik iets anders doen.

Kun je me helpen?

Welkom op het forum!

Doet je PSP het helemaal niet meer en is het alleen bij VCS of ook bij andere games? En zitten er krassen op de UMD of niet?

Greetz :sigaar:

Delen op andere websites

Bedankt voor het welkom :D

Mijn PSP doet het wel, hij doet dit alleen bij GTA VC Stories, maar ik zie geen enkele kras op het cd'tje. Hij loopt wel soms vast bij mijn andere spel, maar hij geeft nooit een 'error' weer. Als dit probleem zich voordoet staat er letterlijk:'Error reading Grand Theft Auto Vice City Stories UMD'. Ik denk zelf dat het aan GTA VC Stories ligt, maar mijn andere spel loopt zoals ik net zei ook soms vast, dus ik heb mijn twijfels erbij.

Ik heb mijn PSP 1 keer laten vallen, er was toen niets aan de hand, dat is ook wel een tijdje geleden. Maar ik speelde rond 4 uur nog eventjes GTA, niets aan de hand. Na het eten speel ik het weer en dan komt opeens die error, het is al 8 keer gebeurt.

Bewerkt: door Thierry Henry
Delen op andere websites

In bijna elke spel zitten hinderlijke bugs, misschien in beide spellen. Maar ik zou zeker even iemand van de Bart Smit, of waar je hem dan ook gekocht hebt, raadplegen. Je zult vast wel garantie hebben op je PSP als je hem nog niet zo lang hebt, en als het aan VCS ligt dan kan je die waarschijnlijk ook wel ergens ruilen ;)

Delen op andere websites

Yep, das goed, ik ga na school eventjes naar de Bart Smit, gelukkig heb ik het bonnetje van mij PSP nog, maar van mij spel niet, maar dan neem ik een rekening afschrift mee. Ik verwacht dat ze er niet moeilijk over doen.

Ik denk zelf dat het aan GTA VC Stories ligt (ik weet niet of ik dat al heb gezegd), omdat mijn andere spel 'soms' vastloopt, maar hierbij geeft hij geen error weer, bij GTA VC Stories wel en hij zegt dat hij de UMD niet kan lezen (dit is toch het cd'tje?). Bedankt dat jullie me hebben geholpen, ik was gisteren heel erg geschrokken, maar omdat jullie zo behulpzaam zijn is het nog meegevallen, BEDANKT :tu:

's Avonds zet ik wel op hoe het bij de Bart Smit is gegaan, als jullie daar tenminste behoefte aan hebben.

Delen op andere websites

Jippie, mijn PSP doet het weer, eigenlijk doet mijn spel het weer, want het spel was kaduuk.

Ik zal bij het begin beginnen:

Ik ging zoals gezegd naar de Bart Smit toe. Ze deden er wel erg moelijk over: Bart Smit kon mij niet helpen en dan moest ik maar naar een bepaald nummer bellen, ik kreeg een kaartje en ik werd weggestuurd, zeer vriendelijk hoor :N

Het nummer dat er op stond kwam uit Colombia!!! Ja, ik zal eens even naar een ander werelddeel bellen, waarvan ik de taal niet eens versta, niet te geloven zeg.

Ik ging naar mijn volgende adres: E-plaza, daar had ik namelijk GTA VC Stories gekocht.

Ik vertelde het probleem en gaf het bonnetje af. De mevrouw gaf gelijk een nieuw spel, zonder gezeur. 'Als hij het nu nog niet doet kom je maar weer terug', zei ze.

Maar ik hoefde niet terug te komen, want mijn PSP doet het gewoon weer, het spelletje was dus kapot gegaan, hoe het komt weet ik niet, maar ja, hij doet het weer :dans:

PS: Ik ben nu op 92.4%, bijna bij de 100%:D

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...