Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) Ik had een Keer toen deed ik een stunt, mijn auto ging dampen en ik reed weer verder weg.Ik savede het spel en de volgende dag was de rook er nog... Hoe kan Dit. Bedankt Tijmentje5 Bewerkt: 5 december 2007 door tijmentje5 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik had een Keer toen deed ik een stunt, mijn auto ging dampen en ik reed weer verder weg.Ik savede het spel en de volgende dag was de rook er nog... Hoe kan Dit. Bedankt Tijmentje5 dit zijn een van die ps2 probleempjes het zal denk ik niet vaker gebeuren Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik had een Keer toen deed ik een stunt, mijn auto ging dampen en ik reed weer verder weg.Ik savede het spel en de volgende dag was de rook er nog... Hoe kan Dit. Bedankt Tijmentje5 Heb je de auto in een garage gedaan vóór het saven? Dan kan het zijn dat de 'reparatie functie' van de garage eens een keer niet werkte. Reageren
Donwell Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 In een garage hoort hij normaal te repareren, ook als de wagen is ontploft. Als je hem gewoon voor het huis zette, opsloeg, en weer naar buiten ging, en hij stond er nog, zal er inderdaad niets zijn veranderd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Gezien de topictitel, bedoelt hij waarschijnlijk wél rook, maar géén auto na het opslaan. Vreemd, kan een bug zijn, ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt. Misschien mist? Of heb je de riot-cheat aangezet? Of zit je tussen de missie riot en end of the line? Dan zie je ook regelmatig ergens rook. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) 1. Ik heb het op de PC 2. Ik Heb Hem Niet In de Garage Gedaan, Het was ergens op een weg verweg van een garage 3. Geen Cheats Tijmentje5 Bewerkt: 6 december 2007 door tijmentje5 Reageren
W1ckeD Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Dan zal het een bug van het spel zelf zijn,als je er maar geen last van hebt toch. Ik heb het ook wel eens gezien,het is wel een raar gezicht. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Maar Als Ik In De Buurt Kom Dan Slaat Het Spel Vast en Moet iK een Nieuwe Game Beginnen, Best irritant(ofzo) Als je er niet meer aan denkt en je komt in de buurt Tijmentje5 EDIT: Iemand Een Oplossing, Opnieuw Instaleren Ofzo? Reageren
Bling Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Deze bug heb ik zelf ook wel eens gehad, maar bij mij had dit geen (negatieve) invloed op het spel zelf. Wanneer een auto explodeert, kan er inderdaad soms nog wat rook in de lucht blijven hangen. In een bijzonder geval lijkt de rook zelfs helemaal niet meer te verdwijnen, wat dus een bug is. Toch zal dit geen invloed op het spel zelf moeten hebben, dus ik vind het erg raar dat jouw spel hierdoor regelmatig vast begint te lopen.. Het spel opnieuw installeren, zoals je zelf al voorstelde, is natuurlijk altijd het proberen waard. Maar mocht dit ook niet werken, dan raad ik je aan om te testen of je andere savegames wel probleemloos kunt spelen. Het lijkt mij namelijk erg stug dat deze bug zoveel invloed op je savegame kan hebben. - Aangezien het inmiddels een hardware-probleem lijkt te zijn, verplaats ik dit topic even naar het 'Hardware Problemen' forum. - Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.