Dead-Dodo Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) Naar een poos op een laag pitje te hebben gewerkt heb ik vandaag toch maar even een nieuwe signature gemaakt. hier is ie: V2: Rates zijn welkom, en geef goed aan wat slecht is en geef dan ook aan wat er aan verranderd kan worden, natuurlijk zijn wat goed is Bewerkt: 5 december 2007 door Dead-Dodo Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 BUMP: Niemand?! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Hij ziet er goed uit op het eerste gezicht. Mooie licht effecten en een mooi plaatje. Alleen zie je nog dat je render er opgeplakt is, daar had je nog wel wat aan kunnen doen. Voor de rest ziet hij er wel mooi uit. Alleen bij V2 vind ik de tekst niet zo. Bij V1 past het mooi. Hierbij mijn cijfer : 8,5/10 Reageren
Naudin Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 sowieso zou ik voor v2 gaan. Het tekentje en de tekst past beter. Ik zou wel nog het tekentje en de tekst iets meer naar binnen zetten, dat het niet helemaal tegen de border aan zit. En dan dat rood wat minder fel of een andere kleur. bij v1 vind ik de tekst niet mooi, vooral niet omdat hij schuin staat. Bij v2 is de tekst stijlvoller 8/10 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 BUMP: nog iemand? btw thnx voor de rates Reageren
gta-pilot Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) mooie sig de effecten zien er goed uit en de render is goed geplakt die brush die je hebt gebruikt is ook mooi en het lijkt net alsof hij achter die paal gaar waardoor het nog mooier word het licht en de tekst zijn oog goed geplaatst en die puntjes maken het helemaal af! 9/10 Bewerkt: 8 december 2007 door gta-pilot Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 13 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2007 thnx voor de rate , btw het is eigelijk geen paal maar gewoon een muur Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 december 2007 Rapport Geplaatst: 13 december 2007 thnx voor de rate , btw het is eigelijk geen paal maar gewoon een muur Even mijn ratesysteem weer 'ns uit de kast gehaald : Lettertype: 7,33333333333333 Plaatsing: 8 Face: 7 Kleur: 7 Render: 9 Plaatsing: 9 Mooiheid: 9 Ingeblend: 9 Border: 8,75 Stijl: 9 Dikte: 8,5 Kleur: 9 Stijl: 9 Verdeling: 9 Achtergrond: 9 Effecten: 9,5 Overige: 8,5 Bonuspunten: Commentaar: Mooie signature! Alleen de naam staat wel in een standaard lettertype, wel een mooi tekentje er bij. Het licht komt mooi over in de signature en de render ziet er toppie uit. Vandaar dit volverdiende, goede cijfer! TOTAAL: 8,726191 Aantal sterren & Rank: Gerated met FlitskikkerRateSystem For Signatures | ©Flitskikker, 2007. Alle rechten voorbehouden. Mvg, Flitskikker Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2007 BUMP :$ bedankt voor de rate enne ik dacht ik laat nog even een kerstkaartje erneer zetten die ik voor me nfs site had gemaakt en vond het neit nodig om daar speciaal een nieuw topic voor te openen Reageren
TomHagen Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 BUMP :$ bedankt voor de rate enne ik dacht ik laat nog even een kerstkaartje erneer zetten die ik voor me nfs site had gemaakt en vond het neit nodig om daar speciaal een nieuw topic voor te openen Dan zal ik er maar wat van zeggen.De auto past naar mijn mening niet echt bij kerstmis, maar goed. De kerstboom op de achtergrond heeft wat rare rode bolletjes, die er neit als lichtjes uitzien. De tekst is te groot en het pas niet goed daar rechts. het lettertype vind ik wel mooi. De sneeuw ziet er een beetje als opgeplakt uit. Op de auto en daarachter lijkt het alsof het niet sneeuwt. Het is verder wat ongezellig. Nogal grauw weer, en die zwarte rand eromheen versterkt dat denk ik. Ik wordt er niet vrolijker van Maar ik wens jouw ook een fijne kerstmis ^^ Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 het was ook voor op een zwarte achtergrond en dan ziet eht er al wat leuker uit en ik heb die auto gedaan omdat het van need for speed is en het is voor op een need for speed site, entjah over die lichtjes, was een poging om het er leuk uit te laten zien maar jij ook een fijn kerstfeest en een voorspoedig nieuwjaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.