Jump to content

San Andreas Laad Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

:cry: Mijn CD-rom van San Andreas was kapot, en nu net 5 December, heb ik een nieuwe gekregen, maar hij kan wel opstarten enzo, maar als ik een spel wil laden blijft hij op de helft hangen :cry:

Dus ik ben benieuwd of iemand me kan helpen :-(

Geplaatst:

Ben je zeker dat je CD-rom van GTA wel kapot was, want anders zou het wel eens kunnen liggen aan enkele mods die je hebt geïnstalleerd ofzo.

Geplaatst:

Probeer GTA San Andreas eens te verwijderen en opnieuw te instaleren , want het kan zijn dat je eerst versie 1 van GTA San Andreas had. En nu heb je waarschijnlijk versie 2 , na een schone instalatie is het probleem zeker weten opgelost. :Y

Geplaatst:

Gebruik je de savegame van je oude spel? Dan heb je grote kans dat je versie 1 had de vorige keer en deze keer versie 2. Versie 1 is inmiddels uit de handel genomen, vandaar. Probleem is echter dat je versie 1 niet "gewoon" op versie 2 kan spelen, of andersom. Bekijk dit topic van Jow Tommy Verceti om versie 1 savegames op een versie 2 spel te krijgen. Ook kan je natuurlijk heel je versie 2 veranderen naar een versie 1 (waardoor je meer voordelen hebt als bijvoorbeeld dat je kan modden en dat je SA-MP/MTA kunt spelen). Dit kan je doen door dit pakketje te installeren. Plaats script.img en main.scm in de map Rocstar Games > GTA San Andreas > Data > Script. Installeer vervolgens de patch en je hebt je SA gedowngrade naar versie 1. Maak wel een backup van je eigen main.scm en script.img.

Dus twee keuzes: of gebruik dat topic van Jow Tommy Verceti, of downgrade hem naar versie 1 waardoor je dus nog meer voordelen hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...