Jump to content

Hoe krijg ik mijn San Andreas weer op 2.0?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe krijg ik mijn San Andreas weer terug op versie 2.0?

Want bij mij staat ie op v1.01. En als ik San Andreas opnieuw installeer.. Moet ik alles weer opnieuw doen!

Ik ben nu best ver..

Wie kan mij helpen!!

(Reageer alsjeblieft snel)

Geplaatst:

Je kan GTA San Andreas helaas alleen weer naar versie 2 krijgen door hem opnieuw te instaleren , een andere oplossing is niet mogelijk. :)

Geplaatst:

En bij het missie "Farewell, my love" zit ie daar vast. En kan dus niet verder..

Maar moet ik mn Save gaan backuppen? Misschien helpt dat..

Geplaatst:
En bij het missie "Farewell, my love" zit ie daar vast. En kan dus niet verder..

Maar moet ik mn Save gaan backuppen? Misschien helpt dat..

Als je verder met de storyline wilt moet je kijken welke missie je het laatste hebt gehaald en dan kun je in >>>dit<<< topic dezelfde savegame downloaden alleen voor V2. Je savehuizen en kleren zijn anders, maar die kun je weer zelf veranderen. Het .b bestand plaatsen in Mijn documenten -> San Andreas User Files. Veel plezier met San Andreas. :)

Geplaatst:

Het is heel simpel om hem weer op V2 te krijgen, of althans, om V2 savegames te spelen. Of je de tekst rechtsonderin ook niet weet ik niet zeker. Hoe dan ook, vervang gewoon de V1 Files door de V2 Files. :) Als je er zeker van wilt zijn dat hij weer helemáál V2 is, en je had vanaf het begin V2, is het natuurlijk ook goed om hem opnieuw te installeren. Je savegames blijven gewoon staan, alleen je geïnstalleerde mods verdwijnen dan.

Geplaatst:

Volgens mij is hier een savegame converter voor. Dan kun je je savegame naar versie 2 zetten, maar waar het is en hoe het werkt weet ik zo niet...

Geplaatst:

Dat kan kloppen, Jow Tommy Verceti heeft ooit een uitleg gegeven hoe je dit kan doen. Hier zul je de gehele uitleg vinden. Het is uiteraard niet nodig om dit te doen, maar voor de Savegamers onder ons is het natuurlijk altijd handig om snel te kunnen verwisselen van versie. Maar als je gewoon één versie wilt, niet meer wisselen, en ga zo maar door, kun je nog altijd gewoon het beste de files installeren of herinstalleren. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...