Dx11 Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) (op aangepast, weet nu hoe het moet, zie ook me laatste post) Ik zoek dus een 100% savegame voor de ps2 versie op de ps3 die is maar op 2 manieren te krijgen, 1: PS2 100% savegame omzetten naar ps3 dmv memory card converter 2: Op de ps3 het spel 100% uitspelen Ik ga niet (weer) helemaal overnieuw beginnen maar wil wel heeeel graag een 100% savegame, hoop echt dat er iemand is die hem heeft, alvast super bedankt! Bewerkt: 17 maart 2008 door Dx11 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Voor zover ik weet is het formaat (extensie) van een savegame op de PS3 anders dan op de PS2, maar dat is lastig te checken zonder memory-card adapter voor de PS2. Daarnaast maakt de PS3 gebruik van een harde schijf. Wat betreft armax zit je nog met het feit dat armax een savegame comprimeert (crush) voordat deze op een usb-stick wordt gezet, je hebt dan ook armax nodig om deze weer uit te pakken (uncrush) op de PS2. Of dit ook voor de PS3 kan weet ik niet, anders zou je dit nog even aan ASPHALT kunnen vragen; hij is hier volgens mij meer van op de hoogte aangezien hij ook een PS3 heeft én armax. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 (bewerkt) Savegames die van de PS2 zijn gehaald met Armax kun je niet op de PS3 krijgen, Armax werkt namelijk niet op de PlayStation 3. En zoals _KoE_Mzungu al zei, Armax comprimerd een Savegame naar een .max bestand. Dit bestand zal dus eerst moeten worden uitgepakt, met Armax. Wat dus niet kan. Maar savegames van de PlayStation 3 afhalen en opzetten is veel gemakkelijker dan bij de PlayStation 2. Je hoeft namelijk alleen maar naar Memory Card Utility (PS/PS2) te gaan en je Intal Memory Card te kiezen. Vervolgens moet je op de -toets drukken en Copy kiezen. Dan krijg je een schermpje waar je moet kiezen waar je de Savegame naar toe wilt hebben gekopieerd. Kies dan je memory stick en klaar is keesje. Van een Memory stick afhalen is ook gemakkelijk. Bij Memory Card Utility (PS/PS2) kies je je memory stick en kopieer je de savegame naar je interne PS2 memory stick. Ik wacht nog steeds op mijn memory card adapter voor de PS2 savegames naar de PS3 te krijgen, ik kan je zo dus een-twee-drie niet helpen met een 100% savegame maar misschien kun je even op internet kijken? Bewerkt: 8 december 2007 door ASPHALT Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2007 Savegames die van de PS2 zijn gehaald met Armax kun je niet op de PS3 krijgen, Armax werkt namelijk niet op de PlayStation 3. En zoals _KoE_Mzungu al zei, Armax comprimerd een Savegame naar een .max bestand. Dit bestand zal dus eerst moeten worden uitgepakt, met Armax. Wat dus niet kan.Maar savegames van de PlayStation 3 afhalen en opzetten is veel gemakkelijker dan bij de PlayStation 2. Je hoeft namelijk alleen maar naar Memory Card Utility (PS/PS2) te gaan en je Intal Memory Card te kiezen. Vervolgens moet je op de -toets drukken en Copy kiezen. Dan krijg je een schermpje waar je moet kiezen waar je de Savegame naar toe wilt hebben gekopieerd. Kies dan je memory stick en klaar is keesje. Van een Memory stick afhalen is ook gemakkelijk. Bij Memory Card Utility (PS/PS2) kies je je memory stick en kopieer je de savegame naar je interne PS2 memory stick. Ik wacht nog steeds op mijn memory card adapter voor de PS2 savegames naar de PS3 te krijgen, ik kan je zo dus een-twee-drie niet helpen met een 100% savegame maar misschien kun je even op internet kijken? Ik wist al dat het kon maar kan dus geen savegame vinden, daarom deze aanvraag, hoop dat iemand hem ooit heeft uigespeeld op de ps3... Reageren
Dx11 Geplaatst: 15 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) FF een klein bumpje, misschien iemand die san andreas op de ps2 helemaal heeft uitgespeeld en een ps3+converter heeft dat zou ff mooi zijn @hieronder, tuurlijk heb ik geduld, bedankt! Bewerkt: 16 december 2007 door Dx11 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 (bewerkt) FF een klein bumpje, misschien iemand die san andreas op de ps2 helemaal heeft uitgespeeld en een ps3+converter heeft dat zou ff mooi zijn Als je geduld hebt kun je op die van mij wachten, alleen heb ik die adapter pas besteld. Hij komt samen met wat spullen van mijn vader, waarvan er een nog niet binnen bij Sony Nederland is. Geen idee of je dus nog even geduld hebt, maar als ik hem heb ga ik in ieder geval al mijn PS2-Savegames (die je ook in de Download Database vind) omzetten. Bewerkt: 15 december 2007 door ASPHALT Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Ook niemand anders? ik ben toch hopelijk niet de enigste san andreas speler op de ps3 in nederland?? Reageren
Dx11 Geplaatst: 17 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 (bewerkt) Sorry hoor maar nog 1 kickje, t zit me allemaal nogal tegen: - Dacht nou dan zorg ik zelf wel voor die 100% - Was net in San Fierro - Na heeeel veeeel zoeken zag ik via gamefaqs een pal savegame voor ps3 - Dus ik die erop proberen te zetten wat al een heel gedoe was, t lukte na een week, moest ik wel me oude savegame vervangen, ik dacht oke. - Dus gedaan, geeft hij aan dat het niet de goede versie is, start nu een new game. GRMBLLLL!!@*(@&%^!%* Dus ik zoek nog steeds (wanhopig) ik heb de platinum editie blijkbaar maakt dat dus verschil... Ook als je hem post doe dan gewoon het bestandje alsjeblieft, want ik kan niet unzippen alleen op school als het echt niet anders kan, want ik internet altijd via me ps3 (heb nieteens een normale pc) alvast super bedankt als iemand het heeft! Bewerkt: 17 maart 2008 door Dx11 Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 Ook niemand anders? ik ben toch hopelijk niet de enigste san andreas speler op de ps3 in nederland?? Nee, maar ik heb nog belange geen 100 procent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.