Da Phoenix Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Rapper Pimp C is dood gevonden in Hollywood Hij is dood gevonden op zijn bed in zijn hotelkamer. Meer informatie volgt. bron: klik Reageren
LBG Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Ik luister nooit naar zijn muziek, ik ken hem wel. Jammer. Reageren
Disturbed Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 (bewerkt) Mwaah..lijkt me niet zon groot verlies. Iemand met de naam Pimp C lijkt me nou niet echt een voorbeeld van intelligentie en originaliteit. Toch rot als iemand overlijdt. Maar ja..dat doen we allemaal wel een keertje. Bewerkt: 5 december 2007 door Disturbed Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Pimp C was onderdeel van UGK samen met Bun B. UGK heeft met Jay-Z samengewerkt met Big Pimpin' Dus hij was redelijk bekent Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 december 2007 Rapport Geplaatst: 5 december 2007 Hij had nog met Too $hort samengewerkt... Dat is die van dat liedje 'The Ghetto' op Radio Los Santos. Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 5 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2007 @ Marty: Ja dat klopt Hij had net met Too $hort opgetreden in H'wood. Familie van Pimp C, Too $hort, Bun B, Chamillionaire, Young Buck, Young Jeezy, T.I. en de rest. Veel sterkte met het verlies Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Rust zacht, Pimp C. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Rest in Peace PIMP C! Reageren
Mister.X Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ja ik kende hem wel, hij had wel leuke muziek R.I.P Pimp C Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Er is nieuws bekend: Hij is een natuurlijke dood gestorven. Bron: Defsounds. Hier voor het hele nieuwsbericht. Bezoek De Website Reageren
Juju Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik hou niet van z'n muziek, maar ja dan nog. R.I.P Reageren
Gino99 Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Ik ken hem niet,maar toch rot als iemand zo moet sterven.R.I.P. Reageren
thug Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 ik ken hem niet.but rest in peace pimp c Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 december 2007 Rapport Geplaatst: 10 december 2007 'Pimp C Donderdag Begraven' maandag 10 december 2007 Rapper Pimp C wordt aanstaande donderdag, 13 december, begraven in zijn geboorteplaats Port Arthur in Texas. Hij overleed vorige week dinsdag onverwachts in zijn hotelkamer in Las Vegas. Pimp C werkte sinds 1987 samen met Bun B; gezamenlijk vormden ze het duo UGK (Underground Kingz). Twee dagen na de dood van Pimp C ontving UGK een Grammy nominatie voor ‘Best Rap Performance by a Duo or Group’ voor hun track ‘ Int'l Players Anthem (I Choose You)’. “Ondanks het feit dat de nominatie een bittere bijsmaak heeft, ben ik dankbaar voor deze erkenning”, aldus Bun B. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.