Jump to content

raar mod probleempje

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik heb een probleempje ik heb al aardig wat dingen gemod ( altijd goed gegaan ) maar als ik nu iets nieuws mod ( een auto in dit geval ) staat de gehele auto een stuk van de grond af, weet iemand misschien hoe dit komt en een oplossing:) dank

post-80295-1196949513_thumb.jpg

Geplaatst:

Heb je wel de handling.cfg juist aangepast? Het kan ook aan de mod zelf liggen, dat deze een fout geeft. Kijk eerst of je de 'handling.cfg' hebt aangepast, met een regeltje vanuit de ReadMe. :) Mocht hij het nog niet doen, kun je beter in het Modding Gedeelte zijn. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat dit komt omdat de mod zelf fout is, en dat het niet jou fout is. Je kan natuurlijk altijd proberen hem opnieuw te instaleren. Maar kan je er wel gewoon in rijden of dat niet?

Oja en wat gebeurt er als je er onderdoor schiet? Zie je vonken of schiet je er echt onderdoor.

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Je kunt er gewoon in rijden, en er komen wel vonken vanaf al schiet je onder de auto ,het ligt niet aan de handling heb ik al geprobeert, ik denk zelf nu ook dat het door de mod zelf komt, maar is er niet iets zodat ik het kan veranderen en ik deze gewoon kan gebruiken. dankje

Geplaatst:

Dat lijkt me sterk dat die mod het niet doet.

Bij mij staat ie helemaal goed.

Je bent vast de lijnen in handling.cfg of vehicles.ide vergeten.

Dat moet haast zeker!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb deze mod ook geinstalleert en werkt perfect.

De model is van een DFT

Maar replact de DUMPER waardoor je de laadruimte achter kunt bewegen en auto's op kunt zetten.

Het ligt denk ik aan de handling.cfg of de vehicles.IDE in de readme staat dat allemaal beschreven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...