Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is alweer een hele tijd dat ik een sig heb je maakt. Ik wou dit weer eens doen. Ik heb hem gemaakt en upgeload, maar ik krijg steeds niet de goeie grootte :N Ik kom er maar niet uit met de resolutie en grootte ben eve helemaal in de war ofzo :puh: . Kan iemand mij even helpen met de goeie maten te vinden, of even een veelgebruikte maat van een sig geven ofzo.. alvast bedankt

Geplaatst:
Kan iemand mij even helpen met de goeie maten te vinden, of even een veelgebruikte maat van een sig geven ofzo.. alvast bedankt

Dat ligt er net een beetje aan. De een gebruikt liever die grootte, de andere heeft liever een kleiner of juist weer een groter formaat. Mede gezien de forumregels is een veel gebruikte grootte op het forum 500x150px of 400x150px. In principe kun jezelf gewoon bepalen wat je mooi vindt, dus je kunt ook gewoon experimenteren. Bij een nieuw bestand is de 'Width' de breedte en 'Height' de hoogte. Vul daar net zolang iets in totdat de gewenste grootte bereikt is.

Is dit een goed antwoord op je vraag overigens? Want met name het eerste gedeelte snapte ik niet helemaal.. :puh:

Geplaatst:
Kan iemand mij even helpen met de goeie maten te vinden, of even een veelgebruikte maat van een sig geven ofzo.. alvast bedankt

Dat ligt er net een beetje aan. De een gebruikt liever die grootte, de andere heeft liever een kleiner of juist weer een groter formaat. Mede gezien de forumregels is een veel gebruikte grootte op het forum 500x150px of 400x150px. In principe kun jezelf gewoon bepalen wat je mooi vindt, dus je kunt ook gewoon experimenteren. Bij een nieuw bestand is de 'Width' de breedte en 'Height' de hoogte. Vul daar net zolang iets in totdat de gewenste grootte bereikt is.

Is dit een goed antwoord op je vraag overigens? Want met name het eerste gedeelte snapte ik niet helemaal.. :puh:

ja ik zit een beetje met de resolutie eigelijk maar ik ga nog eve proberen, bedankt :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...