supacrew Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 hi ik had ff een vraagie ik heb op een server gezien dat je je auto zo cool kan tunen met x-flow en allemaal paint jobs zit dat bij iedere server in of moet je appart downloaden mocht het zow sijn dat je ze appart moet downloaden kent een van jullie download link?? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) hi ik had ff een vraagie ik heb op een server gezien dat je je auto zo cool kan tunen met x-flow en allemaal paint jobs zit dat bij iedere server in of moet je appart downloaden mocht het zow sijn dat je ze appart moet downloaden kent een van jullie download link?? Dat is geen mod, maar die is getuned in een van de drie garages in San Andres. Aangezien je voer X-Flow praat denk ik dat je >>Wheels Arch Angels<< bedoelt? Hier kan je straatraceauto's tunen, dus zal je wel een van die auto's hebben gezien. Er zijn ook nog 2 andere modshops. TransFender en Loco Low Co.. In Transfender kan je alleen gewone auto's tunen en in Loco Low Co kun je alleen Lowriders tunen. Bewerkt: 6 december 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
supacrew Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 jah die bedoel ik maar heb je een iedee hoe ik die kan plaatsen in m'n samp server Reageren
Sandra Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Die tune-shops zitten standaard in San Andreas. Ze zitten ook in SinglePlayer Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Die is niet te plaatsen, omdat 'ie gewoonweg al standaard in het spel zit. Als je naar de Wheel Arch Angels in San Fierro gaat(vindplaats). Het is het meest westelijke bolletje: . Als je dan de gewenste mod voor je auto en de paintjob hebt gekozen heb je hem Edit: Bewerkt: 6 december 2007 door VWO-er Reageren
supacrew Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 nej nej nej, ik bedoel dat die angel dinges in mijn samp server zet Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 nejnej nej, ik bedoel dat die angel dinges in mijn samp server zet De tuneshops zitten er al vanzelf in. Je hoeft helemaal niks te veranderen. Reageren
Sandra Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Het is niet als de 'Burger King', 'Clucking Bell' enzo. Die dingen zitten ook gewoon in sa-mp, daar kan je ook eten kopen om jezelf te genezen. Net zoals in Single player Edit: Heb nog vlug ff een filmpje voor je gemaakt (heb toch niks te doen ) P.s. Sorry voor de 'lag' in het filmpje reden: laptop+Gta SA+eigen server aan+Fraps = Slechte Combinatie Bewerkt: 6 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
supacrew Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) keej ty jongens Bewerkt: 6 december 2007 door supacrew Reageren
Sandra Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) ...en meisje Bewerkt: 6 december 2007 door Sandra18[NL] Reageren
supacrew Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 ...en meisje en meisje Reageren
supacrew Geplaatst: 8 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2007 nog ff een vraagie heeft een van jullie de co-ords van de artch angels ding?? Reageren
Sandra Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 Als je recht voor de ingang staat, zijn de coordinaten ongeveer: x= 2705.8620 y= 217.0042 z= 3.8319 Als je met je auto in de tuneshop bent, dan zijn de coordinaten: x= 615.2848 y= -124.2390 z= 997.6599 en het interior-id van wheels arch angels = 3 Reageren
vinnoww Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 weet iemand de ID's voor die Onderdelen ? of waar je ze kan vinden ik heb ze wel voor Nitro en wire wheels en Hydraulics, maar niet voor die andere.. Reageren
Remcconen Geplaatst: 18 februari 2008 Rapport Geplaatst: 18 februari 2008 Het is niet als de 'Burger King', 'Clucking Bell' enzo. Die dingen zitten ook gewoon in sa-mp, daar kan je ook eten kopen om jezelf te genezen. Net zoals in Single player Edit: Heb nog vlug ff een filmpje voor je gemaakt (heb toch niks te doen ) P.s. Sorry voor de 'lag' in het filmpje reden: laptop+Gta SA+eigen server aan+Fraps = Slechte Combinatie *filmpje* Welke auto is dat wara je instapt? Kan het slecht zien door de lag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.