Gta Ripper Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ach, geweldig issie niet Maarja, dus ik show hem maar. Reageren
BigM Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Mooie sig gtaRipper! Ik vind dat je een c4d Mooi heb toegepast, Wel vind ik je sig vreselijk vol. Totaal geen rust, Ik bedoel er moet wel iets in zitten, Maar te ver gaan is ook nog iets. Je lettertype past er wel erg mooi bij. Ik Ga niet alte ver, In mijn ogen ben jij een bekende GFX queen( xD) 8.5 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Tnx Nog meer rates? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 ja hij is supper zou ik hem mogen??? 9,8/10 Reageren
Traser Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Te chaotich maar ik agree ermee dat de c4d er mooi in verwerkt is,, tekst past er niet echt bij en mischien een border? Opzich dus wel goed 7.7/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Te chaotichmaar ik agree ermee dat de c4d er mooi in verwerkt is,, tekst past er niet echt bij en mischien een border? Opzich dus wel goed 7.7/10 Er zit een border omheen, een blauwe Reageren
Venzio Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 8.7 erg mooi erg druk maar dat is wel mooi bij sommigen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.