Jump to content

mislukt

michaelfivez

Als GTA IV een flop wordt,...  

88 leden hebben gestemd

1. 1. ...zou je hem dan kopen?

• Ja, zeker
      62
    • Als er geen andere goeie games in die periode uitkomen wel
      9
    • Nee
      9
    • Ik ging hem zoiezo al niet kopen
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Het spel is toch pas een flop (financieel gezien) als niemand het koopt?!? en ik neem aan dat het zeker niet het geval is. Ik neem aan dat hier op het forum de derde trailer iedergeval bijna iedereen heeft overtuigt dat het een goed spel is.

• Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• michaelfivez

2

• Mister.X

2

• Harrison

2

• CJ1990

1

Geplaatst:

Ze zijn er nu al erg lang mee bezig, met veel extra's. Ook hebben ze het voordeel dat er next-gen consoles zijn.

Dus word GTA IV flop ? Nee, dat nooit. GTA is gewoon de beste reeks aan games.

Geplaatst:

Ik denk niet dat GTA IV zal floppen. Er is nog nooit een GTA geflopt. Maja alles zou de eerste keer moeten zijn. :7

Geplaatst:

GTA IV wordt never nooit een flop!! Dit wordt, zoals ik het nu al zie de game van het jaar 2008! (Als het aan mij zou liggen althans :puh:)

En ik ga hem zowiezo gewoon kopen (ook als is die echt superslecht, hoewel ik die kans op 0,00001% inschat).

Geplaatst:

zoals de meesten zeg ik 'DIT TOPIC IS OVERBODIG',wie denkt nu in godsnaam dat GTA IV een FLOP kan worden!!!! BEKIJK de TRAILERS en SCREENSHOTS en je weet heeeeeeel goed dat GEEN ENKEL spel dit kan OVERSTIJGEN

GTAIV RULED!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

Ik zou hem kopen, slecht of niet slecht. Gewoon omdat ik altijd alle GTA's leuk heb gevonden, deze sla ik dus zeker niet over.

Geplaatst:

Natuurlijk koop ik hem dan nog!.Als je al naar de trailers kijkt dan zie je gewoon dat het geen flop Kan worden :puh:

Geplaatst:

natuurlijk koop ik hem al word hij een flop. ik hep nog nooit een spel 3 jaar lang gespeelt en 2 keer gekocht 1× PS2 1 PC zoals gta sa

Geplaatst:

Ik ga er speciaal een PS3 voor aanchaffen :D

Maar hij word zeker geen flop, hij word alleen maar bter als de andere GTA's

Geplaatst:

als ie nou écht k*t is dan koop ik hem niet. dan speel ik hem wel bij kameraden die hem wel kopen. maar ik verwacht dus echt niet dat ie kut is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...