Koen729 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ik had dus die speciale date met Michelle, ze zegt 'laat mij rijden'. Ik stap van mn auto af, maar hoe kan ik haar op mn motor/auto laten zitten? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ik had dus die speciale date met Michelle, ze zegt 'laat mij rijden'. Ik stap van mn auto af, maar hoe kan ik haar op mn motor/auto laten zitten? Je hoeft niet speciaal uit te stappen. Ik meende namelijk dat dit automatisch wel gebeurd. Er verschijnt dan een kleine cutscene waarin CJ en Michelle van plek verwisselen, en vervolgens zal Michelle een rondje met je gaan rijden. Je hoeft verder niets meer te doen, enkel van de rit genieten. Reageren
moechy Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) ik d8 dat het met G was. EDIT: matthijs was me voor,heb mer vergist dit is op samp Bewerkt: 6 december 2007 door moechy Reageren
The Wizard Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Volgens mij is het niet mogelijk dat zij gaat rijden op de motor. Dat heb ik nog nooit meegemaakt Bewerkt: 6 december 2007 door The Wizard Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Soms als je haar laat rijden, jat ze ook wel eens de auto. Tenminste Bij mij is dat heel vaak gebeurd. Betekend dat dan dat je gedumpt bent? Tijmentje5 Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Volgens mij niet, als je gewoon weer opnieuw een date kan uitvoeren ben je niet gedumpt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.