Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oud en Nieuw begint alweer aan te komen, vandaar dat ik een vuurwerk wallpaper heb gemaakt.

Ik hoop dat jullie em mooi vinden ;)

post-78416-1196963165_thumb.jpg

Kijken is reageren.

Kuys

Bewerkt: door kuys
Geplaatst:

Ik houd gemeene of extreme rates meestal voor me, Maar verplicht raten. Dus vooruit.

Sorry maar ik vind hem niet mooi. Simpele reden is dat ik het niet op vuurwerk vind lijken :7 .

Die copyright Gebeuren vind ik een beetje overbodig en onnodig en staalt vreselijk in de weg. Het eenigste wat het doet is je tekst in roodwitblauw boven aan.

3.5 ^_^

Geplaatst:

Oke, maar dat copyright gedoe heb ik gedaan omdat ik vorige keer ook een Wallpaper maakte zonder enige naam ofzo en ik die later vervolgens op andere site's zag, dit heb ik liever niet dus vandaar.

Niet dat ik het voor de lol ofzo doe:P.

Geplaatst:

als achtergrond van een sig zou het zeer goed uitzien, maar dit vind ik eerlijk gezegd helemaal niks. Lijkt gewoon niet op vuurwerk 3/10

Geplaatst:

Het lijkt meer op een waterstofbom explosie of zoiets dan normaal vuurwerk. En dan de letters onderin. Veel te groot en als je al het copyright hebt staan hoef je het egt niet nog een keer te typen.

3/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...