Jump to content

Paar vraagjes


Mr. Sugo

Recommended Posts

In de fotogalerij van gtagames.nl vond ik een aantal interessante foto's.

med_gallery_1_51_200415.jpg

Hier hangt Niko aan een vrachtwagen, zou dit een nieuwe mogelijkheid kunnen zijn of is dit alleen mogelijk in een bepaalde missie?

med_gallery_1_51_12198.jpg

Een bank beroven, nieuwe mogelijkheid?

med_gallery_1_51_110974.jpg

Didier Sachs van San Andreas naar Liberty City verhuisd?(kijk naar de boxershort van de man)

med_gallery_1_51_419944.jpg

Kijk linksboven het hoofd van de vrouw met de blauwe jurk, er staat MeTV Theatre, is dit de MeTV van de website van Vice City Stories?

Bewerkt: door Dubbeh
Link to comment
Delen op andere websites

Lijken me een beetje onzinige vraagjes, ten eerste weten we dit niet en ten tweede is het niet echt iets om over te discussiëren. Maar volges mij is het bekend dat je aan voeruitgen kunt hangen. Er zijn al heel veel discussies over die screen met die bankkluis, er is gewoon niets zeker. Dat van Didier Sachs kan wel eens kloppen ja :puh: En dat laatste weet ik niet..

Link to comment
Delen op andere websites

In de fotogalerij van gtagames.nl vond ik een aantal interessante foto's.

Hier hangt Niko aan een vrachtwagen, zou dit een nieuwe mogelijkheid kunnen zijn of is dit alleen mogelijk in een bepaalde missie?

Dit zal denk ik een bepaalde missie zijn, want er is nog niet gezegd dat je achter vrachtwagens kan hangen.

Een bank beroven, nieuwe mogelijkheid?

Dit zal waarschijnlijk gewoon een missie zijn.

Didier Sachs van San Andreas naar Liberty City verhuisd?(kijk naar de boxershort van de man)

Dit zou ik niet weten. :7 Mischien dat er wel mensen mee lopen.

Kijk linksboven het hoofd van de vrouw met de blauwe jurk, er staat MeTV Theatre, is dit de MeTV van de website van Vice City Stories?

Dit lijkt mij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem met deze vraagjes is dat we er eigenlijk nog vrijwel niets vanaf weet. ;)

Hier hangt Niko aan een vrachtwagen, zou dit een nieuwe mogelijkheid kunnen zijn of is dit alleen mogelijk in een bepaalde missie?

Missie, cutscene, altijd... Wie zal het zeggen?

Een bank beroven, nieuwe mogelijkheid?

Er zijn meer foto's/screens/stukje uit trailer die zeggendat er een missie of submissie is waarin je een bank beroofd.

Didier Sachs van San Andreas naar Liberty City verhuisd?(kijk naar de boxershort van de man)

Import vanuit San Andreas? Meerde filialen?

Zoals je merkt heel veel open vragen, je weet niet wat waar is, daarom kunnen wij hier ook niet echt antwoord op geven. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...