claud Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 weet iemand waar bij vcs de vcn maverick is? want ik zie hem nergens. maar bij vc is die der wel maar bij vcs niet. en op wikigta staat vindplaats in het rood. dus weet iemand hoe ik dat ding krijg want ik ben een beetje slaperig geworden van het zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) De VCN Maverick heeft helaas geen vindplaats. De enige manier om deze helikopter in beeld te krijgen, is door 3 sterren te verkrijgen. Op dit moment is er ook nog geen manier gevonden om hem te stelen. Edit: De afbeelding die op WikiGTA staat, is trouwens met behulp van de Cheatdevice gemaakt. Bewerkt: 6 december 2007 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Het enigste wat je ermee kunt doen is uit de lucht schieten (bvb: pak een hunter, krijg 3 sterren of meer en dan maar schieten) maar er is geen bekende manier om 'm te pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Het enigste wat je ermee kunt doen is uit de lucht schieten (bvb: pak een hunter, krijg 3 sterren of meer en dan maar schieten) maar er is geen bekende manier om 'm te pakken. maar er komt alleen een police maverick. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 Het enigste wat je ermee kunt doen is uit de lucht schieten (bvb: pak een hunter, krijg 3 sterren of meer en dan maar schieten) maar er is geen bekende manier om 'm te pakken. maar er komt alleen een police maverick. Svenie zei,dat hij gewoonweg niet te pakken is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 Misschien is de VCN Maverick wel te pakken door een stunt uit te voeren. - Neem een helikopter - Zorg ervoor dat je drie sterren krijgt - Ga naar de VCN Maverick die in beeld komt - Ga met je helikopter boven de VCN Maverick zien te komen - Spring uit je helikopter -Zorg ervoor dat je in het midden staat, niet bij de propellors - Klik op het "Triangletje" - En misschien kom je erin... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 Misschien is de VCN Maverick wel te pakken door een stunt uit te voeren. - Neem een helikopter - Zorg ervoor dat je drie sterren krijgt - Ga naar de VCN Maverick die in beeld komt - Ga met je helikopter boven de VCN Maverick zien te komen - Spring uit je helikopter -Zorg ervoor dat je in het midden staat, niet bij de propellors - Klik op het "Triangletje" - En misschien kom je erin... Helaas, Uit gezonde ervaring kan ik zeggen dat warneer je op de triangle drukt er dan gewoon van af valt. Waarschijnlijke kunnen meerdere dit ook bevestigen. Als hij niet te pakken is, Is dat ook zo. Mocht je hem toch hopeloos graag willen ik zou zeggen Ga cheaten/Hacken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2007 Hmm... misschien kun je deze truc proberen, al zou ik niet weten of die bij VCS nog werkt. Zorg ervoor dat de VCN Maverick achter je aankomt, dus met 3 sterren. Vervolgens vlucht je naar een savehouse met een een beetje ruime garage. Schiet hem vervolgens uit de lucht, en duw hem je garage in. Laat de deur sluiten, openen, en als het goed is, zou daar een nieuwe VCN Maverick moeten staan, die je er op dezelfde manier ook weer uit kunt duwen. Dan zou het mogelijk moeten zijn hem te besturen. Hier volgt nog een ideetje, dat, als het eerste zou werken, een stuk moeilijker is dan die, maar in theorie is het 100% mogelijk. Je gaat naar een hoog gebouw, bijvoorveeld het VCN gebouw, en gaat naar het dak (mocht je niet met de trap, zoals in VC, omhoog kunnen, neem dan een andere helikopter en vlieg erheen). Het is handig als je al 3 sterren hebt, zo niet, schiet dan wat naar beneden en het lukt wel. Vervolgens zou de VCN MAverick moeten komen. LET OP. De manier die ik nu beschrijf betreft dus het VCN gebouw, als je ergens anders staat moet je eventjes kijken of je vergelijkbare punten hebt. Zorg ervoor dat de VCN Maverick zo dicht mogelijk bij je komt. Je moet op dat moment zo LAAG mogelijk op het dak staan, aan de rand, het liefst onder (naast) het helikopterplatform. Zodra de VCN ongeveer een paar meter boven je zweeft, ren je zo snel mogelijk het platform op, die nu op gelijke hoogte zou moeten zijn met de VCN. Probeer nu snel in te stappen. Lukt het niet.. Wel, je hebt veel kans dat het niet lukt. Maar als de eerste manier niet werkt, is dat de enige andere manier, zonder cheats, hacks etc. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 9 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 (bewerkt) Hmm... misschien kun je deze truc proberen, al zou ik niet weten of die bij VCS nog werkt.Zorg ervoor dat de VCN Maverick achter je aankomt, dus met 3 sterren. Vervolgens vlucht je naar een savehouse met een een beetje ruime garage. Schiet hem vervolgens uit de lucht, en duw hem je garage in. Laat de deur sluiten, openen, en als het goed is, zou daar een nieuwe VCN Maverick moeten staan, die je er op dezelfde manier ook weer uit kunt duwen. Dan zou het mogelijk moeten zijn hem te besturen. Hier volgt nog een ideetje, dat, als het eerste zou werken, een stuk moeilijker is dan die, maar in theorie is het 100% mogelijk. Je gaat naar een hoog gebouw, bijvoorveeld het VCN gebouw, en gaat naar het dak (mocht je niet met de trap, zoals in VC, omhoog kunnen, neem dan een andere helikopter en vlieg erheen). Het is handig als je al 3 sterren hebt, zo niet, schiet dan wat naar beneden en het lukt wel. Vervolgens zou de VCN MAverick moeten komen. LET OP. De manier die ik nu beschrijf betreft dus het VCN gebouw, als je ergens anders staat moet je eventjes kijken of je vergelijkbare punten hebt. Zorg ervoor dat de VCN Maverick zo dicht mogelijk bij je komt. Je moet op dat moment zo LAAG mogelijk op het dak staan, aan de rand, het liefst onder (naast) het helikopterplatform. Zodra de VCN ongeveer een paar meter boven je zweeft, ren je zo snel mogelijk het platform op, die nu op gelijke hoogte zou moeten zijn met de VCN. Probeer nu snel in te stappen. Lukt het niet.. Wel, je hebt veel kans dat het niet lukt. Maar als de eerste manier niet werkt, is dat de enige andere manier, zonder cheats, hacks etc. Veel succes! kan ik hem niet gewoon kopen net zoals de splitz_6_atv? want er komt alleen een police heli Bewerkt: 9 december 2007 door claud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 9 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2007 Hmm... misschien kun je deze truc proberen, al zou ik niet weten of die bij VCS nog werkt.Zorg ervoor dat de VCN Maverick achter je aankomt, dus met 3 sterren. Vervolgens vlucht je naar een savehouse met een een beetje ruime garage. Schiet hem vervolgens uit de lucht, en duw hem je garage in. Laat de deur sluiten, openen, en als het goed is, zou daar een nieuwe VCN Maverick moeten staan, die je er op dezelfde manier ook weer uit kunt duwen. Dan zou het mogelijk moeten zijn hem te besturen. Hier volgt nog een ideetje, dat, als het eerste zou werken, een stuk moeilijker is dan die, maar in theorie is het 100% mogelijk. Je gaat naar een hoog gebouw, bijvoorveeld het VCN gebouw, en gaat naar het dak (mocht je niet met de trap, zoals in VC, omhoog kunnen, neem dan een andere helikopter en vlieg erheen). Het is handig als je al 3 sterren hebt, zo niet, schiet dan wat naar beneden en het lukt wel. Vervolgens zou de VCN MAverick moeten komen. LET OP. De manier die ik nu beschrijf betreft dus het VCN gebouw, als je ergens anders staat moet je eventjes kijken of je vergelijkbare punten hebt. Zorg ervoor dat de VCN Maverick zo dicht mogelijk bij je komt. Je moet op dat moment zo LAAG mogelijk op het dak staan, aan de rand, het liefst onder (naast) het helikopterplatform. Zodra de VCN ongeveer een paar meter boven je zweeft, ren je zo snel mogelijk het platform op, die nu op gelijke hoogte zou moeten zijn met de VCN. Probeer nu snel in te stappen. Lukt het niet.. Wel, je hebt veel kans dat het niet lukt. Maar als de eerste manier niet werkt, is dat de enige andere manier, zonder cheats, hacks etc. Veel succes! kan ik hem niet gewoon kopen net zoals de splitz_6_atv? want er komt alleen een police heli Nee je kan hem niet kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lukyluck Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 De VCN Maverick is te vinden op het vliegveld. Er zit een missie bij, maar met het bovenste pijltje kan je die laten stoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 De VCN Maverick is te vinden op het vliegveld. Er zit een missie bij, maar met het bovenste pijltje kan je die laten stoppen. mag ik weten waar precies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 De VCN Maverick is te vinden op het vliegveld. Er zit een missie bij, maar met het bovenste pijltje kan je die laten stoppen. mag ik weten waar precies? Dat is niet de VCN Maverick maar de gewone Maverick. Je kunt hem vinden door op >>deze<< pagina te kijken bij het oranje bolletje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2007 De VCN Maverick is te vinden op het vliegveld. Er zit een missie bij, maar met het bovenste pijltje kan je die laten stoppen. mag ik weten waar precies? Er staat wel o.a. een gewone Maverick op Escobar International Airport (waarmee je de zijmissie 'Vice Sights' kunt spelen), maar geen VCN Maverick. De VCN Maverick is alleen m.b.v. de Cheatdevice te verkrijgen, normaal in het spel bestaat 'ie niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 Maar hij komt nooit in beeld, ik heb al veel geprobeerd en het lukt gewoon niet om hem even in beeld te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.