Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek


Dutchy3010

Recommended Posts

- Esparanto is er weer

- Je kan iemand slaan met je wapen

- Weer een reclame bord voor Heavy Weapons (ofzo) en dan staat er een grote X bij.

- Achtervolgers rijden in een Manana?

- Drankwinkels

- De man die roept: Stop shooting people you maniac. Ken Rosenberg misschien? Hij is tenminste ook blond, heeft een bril en is een beetje paranoide

- Niko kan veel verschillende kleren hebben

- Brandweer rent weg omdat hij weet dat de auto gaat ontploffen

- SPAS en AK zijn er weer

- Roman is de domme broer en Niko de slimme (een soort Vic Vance en Lance Vance relatie dus)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • strandpop

    15

  • mad_ce

    12

  • danielb

    12

  • Harrison

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als Niko dat trainingspak aanheeft (blauw met witte strepen), dan lijkt hij wel veracht veel op die gast uit de film 'Behind Enemy Lines' (Vladimir Mashkov). Het staat ook op deze pagina:
Vladimir Mashkov's character from the 2001 movie Behind Enemy Lines, the Serbian sniper, may or may not be the basis for Niko Bellic, the main character for the upcoming video game Grand Theft Auto IV, due to the fact that both sport a similar blue with white stripes track suit and are of Eastern European decent. Whether this is true remains to be seen as it is currently mere speculation and opinion.

enemy4.jpggtaiv.jpgpersonagem.JPG

Een van de eerste afbeeldingsresultaten in google voor het trefwoord 'niko bellic' is een foto van Vladimir Mashkov met daaronder: Vladimir=Niko. Meer mensen denken hier dus over.

Ik zag gisteren ook die film, en elke keer als hij in beeld kwam, d8 ik GTA IV

En ze lijken sprekend op elkaar (vest, handschoenen)

Ik hoop dat Nico ook lekker veel gaat sniperen...

Bewerkt: door gtrNL
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevoel alsof ze met deze trailer willen zeggen; "We zijn bijna klaar, hij komt eraan"

dat gevoel had ik ook:D egt de gta styl zit erin... het heeft sfeer(wat het in de 1ste en 2de trailer duidelijk niet had)alleen nog een paar dingen afwerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Niko dat trainingspak aanheeft (blauw met witte strepen), dan lijkt hij wel veracht veel op die gast uit de film 'Behind Enemy Lines' (Vladimir Mashkov). Het staat ook op deze pagina:
Vladimir Mashkov's character from the 2001 movie Behind Enemy Lines, the Serbian sniper, may or may not be the basis for Niko Bellic, the main character for the upcoming video game Grand Theft Auto IV, due to the fact that both sport a similar blue with white stripes track suit and are of Eastern European decent. Whether this is true remains to be seen as it is currently mere speculation and opinion.

enemy4.jpggtaiv.jpgpersonagem.JPG

Een van de eerste afbeeldingsresultaten in google voor het trefwoord 'niko bellic' is een foto van Vladimir Mashkov met daaronder: Vladimir=Niko. Meer mensen denken hier dus over.

Ik zag gisteren ook die film, en elke keer als hij in beeld kwam, d8 ik GTA IV

En ze lijken sprekend op elkaar (vest, handschoenen)

Ik hoop dat Nico ook lekker veel gaat sniperen...

nu je het hebt over sniperen... op de boxcover zie je hem staan.. veel verwijzingen naar die kerol van behind enemy lines dus

(sry for dubbel post

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gevoel alsof ze met deze trailer willen zeggen; "We zijn bijna klaar, hij komt eraan"

Ik heb dat gevoel ook wel. We hebben alle trailers gehad, we hebben veel screenshots gehad. Dus veel gaan we niet meer krijgen. Alleen nog een dikka site update op gtaIV. En dan zitten we er wel door denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Check de muur (1) de textures zijn gewoon wazig alsof het moet laden, en de stad(2), er zijn geen mensen. Kan gewoon veel beter...Na al die maanden... HET IS NU EEN "WAAZIGAME"

Alle textures zien eruit alsof ze nog ingeladen moeten worden...

Wat Rockstar eigenlijk zou moeten doen is gewoon gameplay laten zien. Dan zien we tenminste bewegend beeld en een bewegende stad. Maar dat gaan ze dus niet doen.

Dat is dus echt jammer..

6s8qdshod1.jpg

Bewerkt: door karamanci
Link to comment
Delen op andere websites

Idd, het valt me ook op dat het echt te rustig is op straat. Vooral bij de screens van Time Square, daar is het te rustig, weinig auto's en weinig mensen. Aan de andere kant kan ik dat wel begrijpen omdat het misschien irritant is als het verkeer zo druk als je er snel lans moet rijden met bijv. een missie.

De graphics vallen soms nog wel wat tegen vind ik, maar het water en die motor zagen er dan weer wel super vet uit..

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, het valt me ook op dat het echt te rustig is op straat. Vooral bij de screens van Time Square, daar is het te rustig, weinig auto's en weinig mensen. Aan de andere kant kan ik dat wel begrijpen omdat het misschien irritant is als het verkeer zo druk als je er snel lans moet rijden met bijv. een missie.

De graphics vallen soms nog wel wat tegen vind ik, maar het water en die motor zagen er dan weer wel super vet uit..

Ik heb ook het gevoel dat het rustig blijkt te zijn, dat de graphics niet subliem zijn...

Volgens mij, moeten we gewoon wachten op een ingame film, of een kickstart van GTAIV om goed oordeel te kunnen vellen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog iets gevonden ik kan geen plaatje leveren sorry maar jullie weten op het laatst bij die brand in het huis dan zie je niko lopen en toen zag ik mischien een easter want je ziet gaandeweg als niko loopt een reclame bord met een soort van ''clucklin bell'' medewerker met een text ''cock'' meer kon ik niet lezen dat ''cock'' gevalletje is ook 1 van de easter eggs uit GTA SA waar de clucklin bell ook vandaan komt. op wikigta staat dat dit ''cock'' penis betekent

wie weet? een clucklin bell in IV? :Y

Bewerkt: door Joriz
Loze plaatje verwijderd. NOGMAALS: daarvoor is de bijlage functie niet bedoelt!
Link to comment
Delen op andere websites

Bij dat vuurgevecht in die opslagruimte heb ik iets schokkend gezien. Er staat op een kartonnen doos 'Cola' . Rockstar gebruikt nooit echte namen van merken of steden ofzo, maar toch staat er cola. Misschien aanschouwen ze dit als een woord en geen productnaam maar toch...

gtaivcolalh8.png

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opviel waren de ontploffingen. Ze zien er heel veel echter uit nu. Wat het gelijk wel een stuk echter maakt. Ik vond de ontploffingen nooit zo goed bij de GTA's.

Ik zal zo nog wel een screen posten hoe het in de trailer eruit zag.

med_gallery_80_98038.jpg

Met SA:

med_gallery_3948_28_71986.jpg

Bewerkt: door Twankala
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opviel waren de ontploffingen. Ze zien er heel veel echter uit nu. Wat het gelijk wel een stuk echter maakt. Ik vond de ontploffingen nooit zo goed bij de GTA's.

Ik zal zo nog wel een screen posten hoe het in de trailer eruit zag.

Dat moet en mag ook wel. Met de playstation hebben ze veel nieuwe opties en graphics te benutten. Dus de hande mag er wel wat echter uit gaan zien vanaf heden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...