Preddy Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Unique Stunt Jump misschien? Planken lijken scheef tegen de muur aan te staan voor zover ik zie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 dat zal wel heel goed kunnen inderdaad. hoop dat ze daar weer aardig wat van in de game verstoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 waterspeters op scherm zijn terug (want ze zaten ook in 3 en VC!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 waterspeters op scherm zijn terug (want ze zaten ook in 3 en VC!) zaten die niet in SA dan? ik heb ze iig niet gemist Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 In de volgende screen hangt er reclame van Weasel News dit is de nieuwszender die vermeld word in vele previews. Het word vermeld door een blackmailer die het volgende zegt: Blackmailer: "Yeah I got it. We going to make this shit happen? I don't mess about you know. Push me and this shit is all over Weasel News. I got them on speed dial." Dit is 1 van de missies die je moet uitvoeren voor officer Mc Reary, waarin je een memory stick moet bemachtigen van een blackmailer. Is dit niet ook een verzijzing naar San Andreas? Op de radio (ik dacht Radio X of K-DST) hoor je nog wel eens het zinnetje "catch it thursday night on Weazel, before it catches you". Nuke[NL] Valt het jullie niet op dat ze iets aan die borden in het midden veranderd hebben? Kijk nu maar naar die borden. Dan zie je dat er een uithangbord is met een bierfles erop. Bij die nieuwe is hij er niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hehezalig Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 In de volgende screen hangt er reclame van Valt het jullie niet op dat ze iets aan die borden in het midden veranderd hebben? Kijk nu maar naar die borden. Dan zie je dat er een uithangbord is met een bierfles erop. Bij die nieuwe is hij er niet meer. Misschien is het omdat ze nog wat veranderd hebben tussen de twee trailers. Maar het zou ook even goed kunnen dat de reclameborden vanzelf veranderen. Zou allessinds vet zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MNC3 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 ze hebben toch gezegd na de eerste trailer dat ze nog bezig aan de game waren om de graphics en zo op te poetsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 (bewerkt) Ik weet niet of dit al bekend is gemaakt. Maar als je op deze screen kijkt, langs die motor, dan zie je daar achter de achterkant van een bus. Denken jullie dat er alleen maar van zulke bussen zijn, of zijn er verschillende bussen? Bewerkt: 11 december 2007 door pilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 In de volgende screen hangt er reclame van Weasel News dit is de nieuwszender die vermeld word in vele previews. Het word vermeld door een blackmailer die het volgende zegt: Blackmailer: "Yeah I got it. We going to make this shit happen? I don't mess about you know. Push me and this shit is all over Weasel News. I got them on speed dial." Dit is 1 van de missies die je moet uitvoeren voor officer Mc Reary, waarin je een memory stick moet bemachtigen van een blackmailer. Is dit niet ook een verzijzing naar San Andreas? Op de radio (ik dacht Radio X of K-DST) hoor je nog wel eens het zinnetje "catch it thursday night on Weazel, before it catches you". Nuke[NL] Valt het jullie niet op dat ze iets aan die borden in het midden veranderd hebben? Kijk nu maar naar die borden. Dan zie je dat er een uithangbord is met een bierfles erop. Bij die nieuwe is hij er niet meer. Volgens mij zijn dat niet eens de zelfde gebouwen maar dat kan ook aan mij liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Die bierfles lijkt op die van Grolsch of die van Heiniken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickos Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Wat stellen jullei allemaal hoge eisen ik vond de trailer prachtig hier herken ik GTA weer Je had kunnen bedenken dat de oudere GTA trailers bewerkt worden omdat de stad niet volledig was bij deze trailer heb ik niet het gevoel dat hij bewerkt is En ach wat kunnen mij die textures interesseren het gaat me altijd om de gameplay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2007 Mischien dat je ook verschillende helmen kunt dragen. Mischien dat je het kunt kopen of dat het gewoon automatisch een willekurige wolgorde aflegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Het stukje waar Roman zich schuil houdt in een container zie je aan de overkant van de weg een bug. De mensen lopen ipv op de stoep, zon 10 centimeter lager dan de stoep. En trouwens denk ik dat Roman aan de drugs zit, de paranoia en dat hij zich schuil houdt in en container zijn voor mij bewijzen zat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Ja, voor mij ook, maar die bugs kunnen mij niets schelen, het toch alleen maar een trailer De mensen van Rockstar zullen dat heus wel fixen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2007 Roman's Mansion Op basis van de beelden van de 3e trailer en eerder vrijgegeven screenshots, denk ik te weten wat het huis van Roman is. In het shot nadat je de binnenzijde van de "mansion" vam roman hebt gezien, zie je Roman en Niko in een auto rijden (screen2 hieronder). Bij nadere bestudering van die scene, blijkt dat ze daar niet zomaar om een bocht rijden, maar uit een garage komen rijden. Volgens mij ziet de omgeving van Roman's mansion er uit zoals op het kaartje hieronder. Daaronder staat 4 screens die dit ondersteunen, op het kaartje is aangegeven waar deze screens genomen zijn: Screen1: (oud screenshot) Screen2: (trailer 3) Screen2a:(trailer 3) Screen3: (oud screenshot) Screen 1 toont een overzicht, het is een deel uit een van de eerste screens, waar op de voorgrond een treinstel te zien is. In screen 2 is te zien hoe Niko en roman in trailer 3 wegrijden. Uit de hoek ten opzichte het "NAVY YARD" bord, het ontbreken van een zebrapad, en de gele stoepranden aan beide zijden, kan worden geconcludeerd dat ze uit de garage van het gebouw linksboven op de eerste screen komen. Screen 2a bevestigd dit vermoeden nog eens, omdat hier duidelijk op de vloer achter de auto de drempel van de garage te zien is. Omdat reeds bekend was dat het huis van Roman zich in deze wijk bevindt, en omdat de scene direct volgt op de scene in het huis van roman, is het meer dan aannemelijk dat dit gebouw het huis/taxibedrijf van roman is. Screen 3 is nog een eerder vrijgegeven screenshot uit de straat naast het huis van roman. Het huis van roman is hier aan de linkerzijde te zien. Tevens zie je hier aan de linkerkant een paal staan waar een verkeerslicht aanhangt. Deze zie je ook aan de rechterzijde van screen 2 terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.