Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • strandpop

    15

  • mad_ce

    12

  • danielb

    12

  • Harrison

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mij heb je in ieder geval overtuigd, goed uitgewerkt ook patrick!

Ik had dit vermoeden ook al, maar had te weinig tijd en zin om dit vermoeden te gaan onderzoeken ;)

Toch wel blij dat iemand anders het voor me heeft gedaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Mij heb je in ieder geval overtuigd, goed uitgewerkt ook patrick!

Ik had dit vermoeden ook al, maar had te weinig tijd en zin om dit vermoeden te gaan onderzoeken ;)

Toch wel blij dat iemand anders het voor me heeft gedaan...

ik had dit al gevonden in rij zeven, maar patrick heeft het beter uitgewerkt

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

gallery_1_5_46012.jpg
Ik was gister nog wat aan het bladeren in de screenshots om een beter idee van het straten patroon en de bruggen te krijgen.

Als eerste zag ik dat het strand van Coney Island (in GTA4 onder de naam Hove beach) redelijk dichtbij de Broker Bridge ligt. Dit aangezien de rare toren die je op het onderstaande screenshot ziet een oude parachute jump toren die nog stamt uit de tijd van de 1939 New York World's Fair. Deze toren ligt in GTA4 waarschijnlijk ook langs het strand dus ik denk dat bij die toren ongeveer het zuiderlijkste punt is wat je op Broker eiland kan komen (al kan het natuurlijk nog schuin zuiderlijker aflopen).

med_gallery_80_88769.jpg

Helaas kwam een nieuwsbericht tussen door maar nu de rest van mijn verhaal:

In de galerij was ik dus bezig met alle screenshots te vergroten om details te ontdekken. Toen zag ik het volgende screen:
med_gallery_80_47540.jpg
Het volgende detail:
post-1-1197564348.jpg

Op het gebouw wat achter Niko staat zie je de tekst Woodfellas staan. Woodfellas is natuurlijk een verwijzing naar de film Goodfellas. Deze film speelt zich voor een groot gedeelte in Brooklyn af (in GTA4 Broker) en behalve dat kwam in deze film natuurlijk de acteur Ray Liotta voor die de stem van Tommy Vercetti heeft ingesproken.


Dat zijn 2 dingetjes die mij gister waren opgevallen. Behalve dit heb ik nog wel meer details gevonden, maar ik denk dat die al genoeg hier zijn genoemd of niet noemenswaardig zijn.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je op wikigta kijkt dan staan alle bekende gebouwen vermeld die voorkomen in GTA IV.

Zoals het flatiron building,empire building, chrysler building, st patricks cathedral, statue of happiness, enz...... ^_^

Bewerkt: door Joriz
link naar betreffende pagina :)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...