pilot Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 plaatje 1: achter het gevecht zie je een man op een bankje zitten, maar het ziet er een beetje raar uit, want als je ziet dat iemand in elkaar word geslagen dan ga je toch helpen of je rent weg. maar die man blijft daar een beetje op een bankje chillen. Misschien is ie wel stoned Ik denk dat hij het gewend is om te zien. Misschien is het een achterbuurt. En zie je dat bushokje daar achter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 of misschien deelt Niko net een klap uit en heeft hij het nog niet door omdat hij de andere kant op kijkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 of misschien deelt Niko net een klap uit en heeft hij het nog niet door omdat hij de andere kant op kijkt hij heeft zijn gezicht er recht naartoe maar ik denk ook dat hij het gewend is omdat het misschien een achterbuurt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 plaatje 1 : dat mes is een uitklapbaar mes, maar als het stuk dat uitklapt gaat dat stuk dwars door zijn hand heen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gino1234 Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 wel raar dat die man een foto heeft hanguh van nico en die vrouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 wel raar dat die man een foto heeft hanguh van nico en die vrouw dat is niko niet, maar die man die naar je toe komt in het plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gino1234 Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 jaah ik had ergens gelezen in maart dat nico niet heel lang de hoofdrolspeler is na het verloop van het verhaal wordt die vermoord en gaat roman verder om het american dream voor te leven maar het was dezelfde man die ook zei dat er een jetpack in gta san andreas zit dus jaah wat is waar maar ik weet de site ook nie meer das wel jmmer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 jaah ik had ergens gelezen in maart dat nico niet heel lang de hoofdrolspeler is na het verloop van het verhaal wordt die vermoord en gaat roman verder om het american dream voor te leven Ik heb dus ergens gehoord dat dat absoluut niet waar is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gino1234 Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 ik heb de site gevonden http://www.gamingonly.nl/forum/archive/index.php/t-4329.html Een nieuw gerucht over gta IV: Het gerucht gaat dat de persoon die we in de Grand Theft Auto IV trailer zien niet de hoofdpersoon van het spel zal zijn. Deze persoon, Nikko Bellic, zou vroeg in de game overlijden tijdens een drug deal die helemaal fout gaat. Vervolgens zal de speler de rol aannemen van Nikko's neef uit Rusland. Er wordt gezegd dat Nikko op de vlucht was van enkele duistere maffia figuren, maar dat deze hem dus wel weten op de sporen en te vermoorden. Er is namelijk een oorlog gaande tussen de Italiaanse en Russische families. Als het nieuws van Nikko's dood zijn vaderland bereikt neemt zijn neef Roman Petronov het nogal slecht op en besluit om richting de Verenigde Staten te vertrekken. Petronov wil wraak, maar besluit om niet meteen achter de mensen aan te gaan die verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn neef. Hij zal zichzelf namelijk eerst omhoog werken in een bande. Geruchten gaan dat je zelf kunt kiezen voor welke bende je zal gaan werken, en die vervolgens de meest machtige maken in Liberty City. Natuurlijk kun je wel tussendoor wisselen tussen de drie bendes, maar dat gaat natuurlijk samen met flink wat haat en enkele bloedbaden dat is wat der staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 wat een onzin, Niko komt juist naar de VS terwijl Roman daar al is. Dit verhaal is echt bullshit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 dat is bullshit. rockstar heeft dus al bevestigd dat niko naar roman toe komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 jah hele erge bullshit... 1. het is bevestigd dar niko de hp is. 2. het zou niet passen in het plaatje 3. waarom lopen die trailers dan niet volgens jou theorietje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 jah hele erge bullshit...3. waarom lopen die trailers dan niet volgens jou theorietje? Alsof een trailer het hele verhaal laat zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 Misschien niet het hele verhaal, maar Niko Bellic is toch echt de hoofdpersoon en leeft minstens tot het einde van de game. Dat spreekt gewoon voor zich. De bron is uiterst onbetrouwbaar. Een forum op gamingonly.nl is géén bron. Bovendien heeft mijn geen kennis van zaken als men zegt dat de neven uit Rusland zouden komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 ik heb de trailer wat onderzcht en er zijn mij 2 autos opgevallen een voodoo 52sec en een blista(ben de sec vergeten) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.