Deja^vu Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2007 wat een onzin, Niko komt juist naar de VS terwijl Roman daar al is. Dit verhaal is echt bullshit het is een andere Roman. Roman Bellic is al in liberty city en zijn neef heet petronov. en what's the problem?? als niko doodgaat, spawn je toch gewoon bij het ziekenhuis ^^ nee maar het zou toch zomaar kunnen, ook al denk ik van niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) he ik zat eens de trailer te onderzoeken en er zijn mij 2 voetuigen opgevallen een voodoo(52sec) en een blista(1min 29sec) exuzes als de min n sec nie kloppen Bewerkt: 23 december 2007 door Joriz Het hele eerste bericht van Dutchy quoten is een beetje onnodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Deze moto lijkt sterkt op de Streetfighter in VCS niet? Of misschien de FCR-900 uit SA? Ik wil nu niet irritant doen maar je kan dit misschien ook op de pagina van Wikigta zetten. Ik wil nu niet zagen, maar kan je er iets mee doen? Het is trouwens de FCR-900 uit SA, denk ik... Bewerkt: 24 december 2007 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 GameTrailers.com heeft zogenaamde 'pop-blocks' toegevoegd aan de GTA IV trailer. De site experimenteert dacht ik met informatie in beeld geven terwijl je iets aan het bekijken bent, om het beter te begrijpen. Ofzo. Check het allemaal hier of hier. Verder niet echt hele nieuwe informatie eraan toegevoegd, maar wel leuk om te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 GameTrailers.com heeft zogenaamde 'pop-blocks' toegevoegd aan de GTA IV trailer. De site experimenteert dacht ik met informatie in beeld geven terwijl je iets aan het bekijken bent, om het beter te begrijpen. Ofzo. Check het allemaal hier of hier.Verder niet echt hele nieuwe informatie eraan toegevoegd, maar wel leuk om te zien. Als ik op die links klik dan krijg ik unauthorized link. te zien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thagtaking Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 ik ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Kilometer tellers van autos zien er nog een beetje begaaid uit. wahaha jaa sjongejonge alsof tie in zon kinderatractie voor de intertoys zit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse25 Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 @ Hierboven: Beetje normaal ook he, GTA is nu eenmaal geen race spel waar echt alles in detail is gemaakt. Het is mischien leuk om uw km teller te zien werken, maar dat is wat te hoog gegrepen. (Tenzij ze ons echt willen verassen..) Mvg, C zoveel werk is dat nou ook weer niet... het hoeft ook niet eens want.. je ziet ze maar zelden in de auto zelf rijden rest van de tijd rijd je zelf en zien jeje dash board niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capodaano Geplaatst: 26 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2007 Zou het doen in de XBOX 360 en PS3 store als extraatje om gratis te downloaden. Of in een patch, dat je het uit en aan kan zetten in het Options menu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Kunnen ze het net zo goed gelijk in doen dan een patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2007 De laatste trailer is langer dan voorgaande trailers, misschien omdat dit wel de laatste wordt voordat GTA IV echt in de winkels gaat liggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 De laatste trailer is langer dan voorgaande trailers, misschien omdat dit wel de laatste wordt voordat GTA IV echt in de winkels gaat liggen. R* had volgens mij al gezegd dat er 3 trailers zouden komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harrison Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 De laatste trailer is langer dan voorgaande trailers, misschien omdat dit wel de laatste wordt voordat GTA IV echt in de winkels gaat liggen. R* had volgens mij al gezegd dat er 3 trailers zouden komen Ja... Okay, maar wat ik probeer te zeggen is, dat de laatste trailer veel langer is dan de voorgaande trailers, misschien om de echte Gameplay te laten zien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
b4rtsimps0n Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Dit is iets interessants dat ze op gta4.net hebben gevonden: Je kunt daarop globaal een beetje zien hoe de eilanden eruit zien op de kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2008 Hier is een duidelijk ingezoomed plaatje van de map, gemaakt door Azil2fu, forum member GTAforums.com Wat vinden jullie de grootte van liberty city? Ik zie dat Algoquin best dik eruit ziet op de kaart. Maar in de screens ziet het er toch vrij smal uit. Laten we hopen dat Liberty city niet zo klein gaat worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.