Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek


Dutchy3010

Recommended Posts

wat een onzin, Niko komt juist naar de VS terwijl Roman daar al is. Dit verhaal is echt bullshit

het is een andere Roman. Roman Bellic is al in liberty city en zijn neef heet petronov.

en what's the problem?? als niko doodgaat, spawn je toch gewoon bij het ziekenhuis :D ^^

nee maar het zou toch zomaar kunnen, ook al denk ik van niet

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • strandpop

    15

  • mad_ce

    12

  • danielb

    12

  • Harrison

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

he ik zat eens de trailer te onderzoeken en er zijn mij 2 voetuigen opgevallen een voodoo(52sec) en een blista(1min 29sec) exuzes als de min n sec nie kloppen 8)

Bewerkt: door Joriz
Het hele eerste bericht van Dutchy quoten is een beetje onnodig
Link to comment
Delen op andere websites

Deze moto lijkt sterkt op de Streetfighter in VCS niet?

streetfighterot1.jpg

VCS_Streetfighter.JPG

Of misschien de FCR-900 uit SA?

Ik wil nu niet irritant doen maar je kan dit misschien ook op de pagina van Wikigta zetten. :)

Ik wil nu niet zagen, maar kan je er iets mee doen? :puh:

Het is trouwens de FCR-900 uit SA, denk ik...

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

GameTrailers.com heeft zogenaamde 'pop-blocks' toegevoegd aan de GTA IV trailer. De site experimenteert dacht ik met informatie in beeld geven terwijl je iets aan het bekijken bent, om het beter te begrijpen. Ofzo. Check het allemaal hier of hier.

Verder niet echt hele nieuwe informatie eraan toegevoegd, maar wel leuk om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

GameTrailers.com heeft zogenaamde 'pop-blocks' toegevoegd aan de GTA IV trailer. De site experimenteert dacht ik met informatie in beeld geven terwijl je iets aan het bekijken bent, om het beter te begrijpen. Ofzo. Check het allemaal hier of hier.

Verder niet echt hele nieuwe informatie eraan toegevoegd, maar wel leuk om te zien.

Als ik op die links klik dan krijg ik unauthorized link. te zien...

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven:

Beetje normaal ook he, GTA is nu eenmaal geen race spel waar echt alles in detail is gemaakt.

Het is mischien leuk om uw km teller te zien werken, maar dat is wat te hoog gegrepen. ;)

(Tenzij ze ons echt willen verassen..)

Mvg, C

zoveel werk is dat nou ook weer niet...

het hoeft ook niet eens want.. je ziet ze maar zelden in de auto zelf rijden rest van de tijd rijd je zelf en zien jeje dash board niet

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste trailer is langer dan voorgaande trailers, misschien omdat dit wel de laatste wordt voordat GTA IV echt in de winkels gaat liggen.

R* had volgens mij al gezegd dat er 3 trailers zouden komen

Ja... Okay, maar wat ik probeer te zeggen is, dat de laatste trailer veel langer is dan de voorgaande trailers, misschien om de echte Gameplay te laten zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is een duidelijk ingezoomed plaatje van de map, gemaakt door Azil2fu, forum member GTAforums.com

Wat vinden jullie de grootte van liberty city? Ik zie dat Algoquin best dik eruit ziet op de kaart. Maar in de screens ziet het er toch vrij smal uit. Laten we hopen dat Liberty city niet zo klein gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...