Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek


Dutchy3010

Recommended Posts

- de politieauto heet LCPD

Weey trouwens niet of iemand het al gezien had, waarschijnlijk wel, maar voor de zekerheid: Er lopen mensen rond met paraplu's als het slecht weer is.

Op welke PIC is dat te zien? Heb ik nog niet gezien :o

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • strandpop

    15

  • mad_ce

    12

  • danielb

    12

  • Harrison

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

- de politieauto heet LCPD

Weey trouwens niet of iemand het al gezien had, waarschijnlijk wel, maar voor de zekerheid: Er lopen mensen rond met paraplu's als het slecht weer is.

Op welke PIC is dat te zien? Heb ik nog niet gezien :o

In de 3e trailer op 1:01 zie je een blauwe paraplu in beeld

Btw op 1:33 zie je Niko rennen, en op de achtergrond staat een vrachtwagen, die ik ook nog nergens ben tegengekomen in voertuigenlijsten die nu al zijn opgesteld. Wordt dit de nieuwe Flatbed?

Edit: Zal wel niet, want zo flat is ie niet:duh:

Het valt me nu trouwens ok pas op hoe mooi die uitgebrande autowrakken eruit zien in datzelfde shot :tu:

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

- de politieauto heet LCPD

Weey trouwens niet of iemand het al gezien had, waarschijnlijk wel, maar voor de zekerheid: Er lopen mensen rond met paraplu's als het slecht weer is.

Op welke PIC is dat te zien? Heb ik nog niet gezien :o

In de 3e trailer op 1:01 zie je een blauwe paraplu in beeld

Btw op 1:33 zie je Niko rennen, en op de achtergrond staat een vrachtwagen, die ik ook nog nergens ben tegengekomen in voertuigenlijsten die nu al zijn opgesteld. Wordt dit de nieuwe Flatbed?

Edit: Zal wel niet, want zo flat is ie niet:duh:

Het valt me nu trouwens ok pas op hoe mooi die uitgebrande autowrakken eruit zien in datzelfde shot :tu:

Misschien is de paraplu dan ook wel een nieuw moordwapen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt zeker!

Bewijs:

paraaa.jpg

Btw. plaatje is onduidelijk geworden :N

Conclusie:

Dit lijkt mij een paraplu, en aangezien het ook nog slecht weer is kan je moeilijk zeggen van niet.

EDIT:

Dit viel mij nog op (weetniet of het al bekent is)

2ling.jpg

Als je goed kijkt lijken dit dezelfde voetgangers. En ze hebben gezegt dat je niet veel dezelfde zal zien.

:cya:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt zeker!

Bewijs:

paraaa.jpg

Btw. plaatje is onduidelijk geworden :N

Conclusie:

Dit lijkt mij een paraplu, en aangezien het ook nog slecht weer is kan je moeilijk zeggen van niet.

EDIT:

Dit viel mij nog op (weetniet of het al bekent is)

2ling.jpg

Als je goed kijkt lijken dit dezelfde voetgangers. En ze hebben gezegt dat je niet veel dezelfde zal zien.

:cya:

Maar het kan wel :D

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt zeker!

Bewijs:

paraaa.jpg

Btw. plaatje is onduidelijk geworden :N

Conclusie:

Dit lijkt mij een paraplu, en aangezien het ook nog slecht weer is kan je moeilijk zeggen van niet.

EDIT:

Dit viel mij nog op (weetniet of het al bekent is)

2ling.jpg

Als je goed kijkt lijken dit dezelfde voetgangers. En ze hebben gezegt dat je niet veel dezelfde zal zien.

:cya:

Maar het kan wel :D

ik zag op een screen allemaal verschillende mensen lopen dus het klopt wel zeker wat ze zeggen, een paar wel niet zoveel als gta sa
Link to comment
Delen op andere websites

Als Roman op een kantoor (mischien van zijn taxibedrijf) word bedrijgt heeft de rechter persoon een voorwerp in de hand, ik weet niet of dit al bekent is maar ik heb er een screenshot van gemaakt. Iemand enig idee wat dit is? Mischien een melee-wapen die je kan gebruiken?

wapen.jpg

kijk naar het voorwerp in zijn hand.

Het lijkt mij een soort van scheermesje ofzo :cya:

EDIT: het is een uitklapmesje kijk maar

wapen2.jpg

Whaha heb nog iets gevonden een soort van boog (Arc de Triomphe) wat je ook in frankrijk hebt enzo.

Zie pic:

boog.jpg

Heb er een rode lijn over getrokken. (plaatje is beetje slecht)

Lol heb weer wat gevonden, hier heb je dus niks aan maar ik dacht laat toch maar ff posten verveel me toch :bier:

Het is het vrachtwagen en daarvoor staat een bordje van iets van honden aan de lijn ofzo :schater:

lol.jpg

Zo, alles bekeken niks meer gevonden (alleen dingen die al bekent waren) :schater:

Bewerkt: door Little Jacob
Link to comment
Delen op andere websites

Als Roman op een kantoor (mischien van zijn taxibedrijf) word bedrijgt heeft de rechter persoon een voorwerp in de hand, ik weet niet of dit al bekent is maar ik heb er een screenshot van gemaakt. Iemand enig idee wat dit is? Mischien een melee-wapen die je kan gebruiken?

wapen.jpg

kijk naar het voorwerp in zijn hand.

Het lijkt mij een soort van scheermesje ofzo :cya:

EDIT: het is een uitklapmesje kijk maar

wapen2.jpg

Whaha heb nog iets gevonden een soort van boog (ben de naam kwijt) wat je ook in frankrijk hebt enzo.

Zie pic:

boog.jpg

Heb er een rode lijn over getrokken. (plaatje is beetje slecht)

Arc de Triomphe heet het

Link to comment
Delen op andere websites

Als Roman op een kantoor (mischien van zijn taxibedrijf) word bedrijgt heeft de rechter persoon een voorwerp in de hand, ik weet niet of dit al bekent is maar ik heb er een screenshot van gemaakt. Iemand enig idee wat dit is? Mischien een melee-wapen die je kan gebruiken?

wapen.jpg

kijk naar het voorwerp in zijn hand.

Het lijkt mij een soort van scheermesje ofzo :cya:

EDIT: het is een uitklapmesje kijk maar

wapen2.jpg

Whaha heb nog iets gevonden een soort van boog (Arc de Triomphe) wat je ook in frankrijk hebt enzo.

Zie pic:

boog.jpg

Heb er een rode lijn over getrokken. (plaatje is beetje slecht)

Lol heb weer wat gevonden, hier heb je dus niks aan maar ik dacht laat toch maar ff posten verveel me toch :bier:

Het is het vrachtwagen en daarvoor staat een bordje van iets van honden aan de lijn ofzo :schater:

lol.jpg

Zo, alles bekeken niks meer gevonden (alleen dingen die al bekent waren) :schater:

Dat bouwerk is waarschijnlijk gebaseerd op Washington Square Arch. Hier een foto van:

washington_square_park01.jpg

Het is aan het begin van Fifth Avenue en ligt in de wijk Greenwich Village(New York City).

Link to comment
Delen op andere websites

Lol heb weer wat gevonden, hier heb je dus niks aan maar ik dacht laat toch maar ff posten verveel me toch :bier:

Het is het vrachtwagen en daarvoor staat een bordje van iets van honden aan de lijn ofzo :schater:

Dat is een bordje van 'Men at work," gewoon een poppetje met een schep, die borden heb je hier ook.

Bewerkt: door DonLeone
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...