Jon-asses Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Wat een geweldige trailer deze, hij toont al heel wat meer van GTA IV. Ik heb opgemerkt dat die motorijder een helm draagt, da's Nico volgens mij dus : - Je kan een helm dragen - Shitzu is een naam van een NRG900RR - Nico heeft verschillende vechtmanieren Ik zal nog wat verder zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bastiaansiemen Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 dat je tijdens boot tochten kan rond kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevkeg Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 -de m4 weer terug -politie leuker -je kan in de metro -je kan poolen -veel realistischer slaan -de brandweer is terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigballie Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 - Schitzu NRG900RR (Schitzu persiflage op suzuki?) - Wheelies maken met motor mogelijk - Sprunk kisten in magazijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Als één van de eerste hier meld ik wat ik zag en wat ik herkende.. Wat een eer! - Soort tag op zijn schoenzool (0:15) - Ik zag een BMW Coupé (1:34) - Echtere schootgeluiden - Betere achtervolgingen (de tegenstander probeert er zonder dom te zijn langs te komen) - Betere explosies - Betere schadekenmerken (wanneer iemand op die auto valt en de botsingen met de politie) - Aston Martin! Yeah! (Look-a-like, in ieder geval de achterkant! 1:15) - Mooiere en beter varende boten! - Echter bloed wat de lucht in spat! - Betere personages qua uiterlijk en ze dansen beter - Waterdruppels op het beeldscherm bij de bootscene (GTA VC?) - Vuur uit het huis is prachtig! - Als de heli over het water vliegt zie je prachtige opstuivingen! - Chrysler Voyager - Betere horizon! - Betere rookontwikkeling - En natuurlijk betere kwaliteit van beeld Oftewel TOP! Ik kan niet wachten en ik hoop op een PC versie (zal wel!) Bewerkt: 6 december 2007 door Grove St. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
habbogozer Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 - Op elk nummerbord staat : LIBERTY CITY - Politiebureau is er. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guillaume Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 maybe es op ladders kunnen klimmen zie je in het begin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Volgens mij zijn dat kakkerlakken op zijn schoenzool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 je ziet dat er weer stripsclubs zijn en opvallend is dat niko dezelfde kleding draagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Blijkbaar vliegen de helis heel laag en zijn ze niet zo statisch als in vorige GTA's, ze wikkelen heel veel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Ja jo is er een politie bureau? Het leukste vondt ik dat nico in zon net pak loopt en die gast daarna iets met chico zei, dee me meteen aan scarface denken en het zal leuk zijn als je die club uiteindelijk van jou wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Uitklapbare mes, want je hoort een soort klik (wanneer Niko en Roman een "bediende" bedreigen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoshua Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 je ziet bij 20 sec een mercedez achter de achter de auto van niko en woest filmpje echt cool halo wat je kunt zien sprinkt nico van een hijskraan af en er is ook nog iets bofen hem en ik zag ook een opel rijden denk ik dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 - Er zijn bouwvakkers opstraat met helm op - er is een gothic - op een motor staat shitzu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Niko houdt veel van AK 47's en shotguns blijkbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.