Gangsta-CJ Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 heb nog iets gezien mss al bekand maar je weet maar nooit: dat ventje op het laatst die zegt : or do we have to kill ya heeft een trui aan van amani-->dit merk bestaat echt (en nee ik heb het niet op armani) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2008 heb nog iets gezien mss al bekand maar je weet maar nooit:dat ventje op het laatst die zegt : or do we have to kill ya heeft een trui aan van amani-->dit merk bestaat echt (en nee ik heb het niet op armani) Laten we het zo zeggen: als ik voor elke keer dat iemand dit helemaal zelf uitgevonden had en dacht dat hij een nieuw iets ontdekt had, een euro had gekregen, dan zou ik GTA IV Special Edition daarmee zo kunnen betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Ik weet niet of dit nu al bekend was maar het viel mij op dat op 00:38 sec (denk ik) zie je LCPD Broker.Het politiebureau van Broker dus.Ik heb geen foto's(zal nog proberen te zoeken). Ook zie ik iets verder op een boot de naam Octopus.Misschien weet een gta III kenner hier meer over maar ik dacht dat dit schip ook in Liberty city (GTA3) ligt. Ook vond ik "Algerquin".Waarschijnlijk een wijkje van Libery City. Bewerkt: 15 maart 2008 door profile Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pilot Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2008 Ook vond ik "Algerquin".Waarschijnlijk een wijkje van Libery City. Daar staat Algonquin en dat is een groot eiland in het midden van Liberty City dat is gebaseerd is op Manhatten in New York City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.