Sandra Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Voertuigen hebben veel 'mooiere' schade dan voertuigen van SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Mooie trailer! Het water ziet er echt perfect uit. Bloed op zijn t-shirt en geweldige explosies.. Ook zag ik al weer een aantal flessen met Sprunk staan! Kortom,een leuke gameplay en schitterende graphics! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Er zijn paar look a likes van echte auto's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 De helikopters zijn ook heel wat verbeterd, ze achtervolgen nu lager bij de grond en zijn dus realistischer. Ook zie je wanneer de helikopter boven het water vliegt dat het water door de wind wordt geblazen. - Helikopter vliegen lager - Water onder helikopter beweegt - Je kan iemand slaan met je wapen - Een winkel met de naam 'Hero shop' - Een opticien met de naam 'Seeing optical' - Borden met 'Kosno Bonos' op, misschien straatnamen? - Een schip met de naam 'Octopus' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Niko houdt veel van AK 47's en shotguns blijkbaar dit wat je zag was duidelijk een M4 huizen vliegen in brand, brandweer lijkt echter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mad_ce Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Niko wordt blijkbaar bedreig gedood te worden als hij zich niet aansluit bij een gang (op het laatste van de trailer) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Je ziet een politie auto en dan zie je LCPD en dan broker erachter. Waarschijnlijk heeft elke streek zijn eigen politie ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bassiebas6 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) 1. De man die je bij 1:12 ziet is waarschijnlijk de man of vriend van die onbekende vrouw.(zie bijlagen) 2. er kunnen felle branden onstaan in huizen zie 1:37 Bewerkt: 6 december 2007 door bassiebas6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Deze viel me op: Algonquin staat er op het bord. Is dat de snelweg naar het Nationale Park in Canada of een verwijzing naar een hotel met die naam in New York? En voorderest mogen jullie de rest onderzoeken, ben niet zo'n speurneus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 OOH. Dat is geen Tag of Kakkerlaken onder zijn schoen maar kauwgom. Zie pagina 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
habbogozer Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 De helikopters zijn ook heel wat verbeterd, ze achtervolgen nu lager bij de grond en zijn dus realistischer. Ook zie je wanneer de helikopter boven het water vliegt dat het water door de wind wordt geblazen. - Helikopter vliegen lager - Water onder helikopter beweegt - Je kan iemand slaan met je wapen - Een winkel met de naam 'Hero shop' - Een opticien met de naam 'Seeing optical' - Borden met 'Kosno Bonos' op, misschien straatnamen? - Een schip met de naam 'Octopus' Dara staat toch echt Platypus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Andere personages hebben nu niet dezelfde kleding aan, ze kunnen blijkbaar veranderen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
habbogozer Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Als één van de eerste hier meld ik wat ik zag en wat ik herkende.. Wat een eer! - Soort tag op zijn schoenzool (0:15) - Ik zag een BMW Coupé (1:34) - Echtere schootgeluiden - Betere achtervolgingen (de tegenstander probeert er zonder dom te zijn langs te komen) - Betere explosies - Betere schadekenmerken (wanneer iemand op die auto valt en de botsingen met de politie) - Aston Martin! Yeah! (Look-a-like, in ieder geval de achterkant! 1:15) - Mooiere en beter varende boten! - Echter bloed wat de lucht in spat! - Betere personages qua uiterlijk en ze dansen beter - Waterdruppels op het beeldscherm bij de bootscene (GTA VC?) - Vuur uit het huis is prachtig! - Als de heli over het water vliegt zie je prachtige opstuivingen! - Chrysler Voyager - Betere horizon! - Betere rookontwikkeling - En natuurlijk betere kwaliteit van beeld Oftewel TOP! Ik kan niet wachten en ik hoop op een PC versie (zal wel!) Post eens een screen van die Aston Martin. Want ik zie hem niet. Als je valt, laat je ook je geweer los. Bewerkt: 6 december 2007 door habbogozer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 je ziet dat er weer stripsclubs zijn en opvallend is dat niko dezelfde kleding draagt Toch niet, in de trailer zie ik toch dat hij verschillende kleding draagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister.X Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Als één van de eerste hier meld ik wat ik zag en wat ik herkende.. Wat een eer! - Soort tag op zijn schoenzool (0:15) - Ik zag een BMW Coupé (1:34) - Echtere schootgeluiden - Betere achtervolgingen (de tegenstander probeert er zonder dom te zijn langs te komen) - Betere explosies - Betere schadekenmerken (wanneer iemand op die auto valt en de botsingen met de politie) - Aston Martin! Yeah! (Look-a-like, in ieder geval de achterkant! 1:15) - Mooiere en beter varende boten! - Echter bloed wat de lucht in spat! - Betere personages qua uiterlijk en ze dansen beter - Waterdruppels op het beeldscherm bij de bootscene (GTA VC?) - Vuur uit het huis is prachtig! - Als de heli over het water vliegt zie je prachtige opstuivingen! - Chrysler Voyager - Betere horizon! - Betere rookontwikkeling - En natuurlijk betere kwaliteit van beeld Oftewel TOP! Ik kan niet wachten en ik hoop op een PC versie (zal wel!) Post eens een screen van die Aston Martin. Want ik zie hem niet. Dat is die auto waar hij op spring vanaf die brug/hijskraan! Maar ik vind hem niet op een Aston Martin lijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.