kiadho Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Yeah! Niko heeft een vlindermes. (00.51) Bewerkt: 6 december 2007 door kiadho Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 In de trrailer laten ze zien dat je vriendinnen hebt (Niko wordt gekust door een vrouw in een deuropening in een huis) en de motor die op de Box staat is van het met 'Shitzu' Hee Easteregg. Shit zu. Dus een slecht merk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Eindelijk! Voertuigen onploffen waarschijnlijk niet meer wanneer deze op hun dak belanden. Het is te zien dat Niko op 1:15 dekking neemt achter een wagen die op zijn kop ligt ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Amani shirt(Armani) Bloed op trui na slachting, dus weer special effects Die moter was een dikke Shitzu Rockstar games heeft echt ze best gedaan, erg leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Nog iets: Remember her? ''Please no more killing'' http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...=si&img=923 Gewoon ff iets bedacht: Die man op die foto, zou Nico hem killen waardoor de vrouw tegen Nico ''Please no more killing'' zegt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) Goed gevonden -Die auto waar op die nummerbord Liberty City staat lijkt op een Aston Martin Bewerkt: 6 december 2007 door Romal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 @ gangsta: Ik denk dat zij een vriendin van Niko is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 De helikopters zijn ook heel wat verbeterd, ze achtervolgen nu lager bij de grond en zijn dus realistischer. Ook zie je wanneer de helikopter boven het water vliegt dat het water door de wind wordt geblazen. - Helikopter vliegen lager - Water onder helikopter beweegt - Je kan iemand slaan met je wapen - Een winkel met de naam 'Hero shop' - Een opticien met de naam 'Seeing optical' - Borden met 'Kosno Bonos' op, misschien straatnamen? - Een schip met de naam 'Octopus' Dara staat toch echt Platypus. Neen hoor, jij bedoelt dat schip in het begin maar ik heb het op een schip dat je ongeveer in het midden ziet bij de politieachtervolging op het water. Overigens noemt een winkeltje nog Broker. Een kledingstuk met de naam 'Heat'. Een winkel met 'Wines en liquides' Lichtreclame met iets van 'Progra .. ' op Er is een chinees restaurant Een winkel/restaurant met de naam 107 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Goed gevonden -Die auto waar op die nummerbord Liberty City staat lijkt op een Aston Martin Op elk nummerbord staat liberty city. (kijk maar goed) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Zelf ook wat uitgepluist. Waarschijnlijk zag ik een persoon die op Ken Rosenberg lijkt. Bloed op pak van Nico en in de lucht. Lichtgevende brandweer pak. NRG500 RR Betere deuken in auto's Een Sprunk machine en waarschijnlijk een Sprunk warenhuis met sprunk dozen. Winkels en gebouwen: Wines & Liquor LCPD Broker. Hero Shop Seein Optical. Veel nieuwe dingen. alvast. Iedereen en vooral de onderzoeker suc6 gewenst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mynameisjeff Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 volgens mij zie je little jacop als Elizabeta tege een man praten is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Goed gevonden -Die auto waar op die nummerbord Liberty City staat lijkt op een Aston Martin Al gevonden, door mij Wat wil je als AM fan Daddypimp, die auto ligt niet op zijn kop, kijk maar naar nummerplaat + rolbeugel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Zelf ook wat uitgepluist.Waarschijnlijk zag ik een persoon die op Ken Rosenberg lijkt. Bloed op pak van Nico en in de lucht. Lichtgevende brandweer pak. NRG500 RR Betere deuken in auto's Een Sprunk machine en waarschijnlijk een Sprunk warenhuis met sprunk dozen. Winkels en gebouwen: Wines & Liquor LCPD Broker. Hero Shop Seein Optical. Veel nieuwe dingen. alvast. Iedereen en vooral de onderzoeker suc6 gewenst Ik dacht ook even Ken Rosenberg te zien. Maar dat zou wel heel vaag zijn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 En die laatste foto's komen mij bekent voor weet iemand wie die gasten zijn: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bolie Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2007 Hier is het plaatje waarvan ik denk dat het Ken Rosenberg is. Foto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.