Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• strandpop

15

• mad_ce

12

• danielb

12

• Harrison

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

De Buccaneer zit er waarschijnlijk weer in, kijk bij het stuk waar Roman uit de vuilnisbak(ofzo) komt, en dan staat hij achter Niko, en je ziet hem ook rijden in het stuk waar de zwarte Admiral(stond in zo'n magazine dat dat een Admiral was, of dat kon je eruit afleiden :puh: ) zo'n steegje ofzo uitgescheurt.

De groene auto met een zwarte streep(waar op geschoten word) lijkt mij de Banshee...

Shitzu lijkt me een verwijzing naar Suzuki, t klinkt heel anders enzo, maar toch lijkt het er op. :?

Delen op andere websites

deze ovnd ik lollig:

gtaiv33en1.png

Er zit een kogelgat ofso in zijn gezicht :puh:

De kleuren zien er soms echt wel vreselijk slecht uit, zeker de huidskleuren, net als op deze screen

Dat is waarschijnlijk omdat ie in 't donker staat :)

Delen op andere websites

deze ovnd ik lollig:

gtaiv33en1.png

Er zit een kogelgat ofso in zijn gezicht :puh:

De kleuren zien er soms echt wel vreselijk slecht uit, zeker de huidskleuren, net als op deze screen

Dat is waarschijnlijk omdat ie in 't donker staat :)

Mischien ligt het aan mij, maar ik heb nu ondertussen de trailer al een stuk of 20keren bekeken...

Ik blijf erbij dat de kleuren van de personages, maar dan ook alleen va de personages, soms nogal grijs-achtig zijn...

Delen op andere websites

-Bij 0:51 zie je, als je goed kijkt, op de achtergrond een man de krant lezen.

-De mensen door wie Niko en Roman worden gegijzeld rond 1:02 zijn hoogstwaarschijnlijk Russen, daar je rechts een stel dozen ziet met Russisch opschrift.

Volgens mij is de man die van de kraan op de auto valt Niko. Hoe overleeft hij dat?

-Bail Bonds (No Problemo) is terug.

-Trailers (voor achter een vrachtwagen) zijn terug! (1:22)

-Er is een soort Chinatown (1:30)

-Het warenhuis bij 1:34 is niet exclusief voor Sprunk. Er ligt ook Joeys Diet Cola opgeslagen.

-Zo te zien vechten ze daar tegen de politie.

-Mannen bij 1:40 zijn waarschijnlijk FBI agenten (jammer dat ze er allemaal hetzelfde uitzien).

-De wijk die in brand staat bij 1:41 is waarschijnlijk een Russische wijk. Dat zie je aan het bord links. (Russisch opschrift.)

-Ramen in die wijk zijn nog totaal niet goed afgewerkt. Kijk maar naar de ramen die niet branden. Maar zo te zien 'verdwijnen' deze ramen, als ze branden.

-Volgens mij kan het ook sneeuwen, en dan blijft de sneeuw ook echt liggen, alhoewel het soms moeilijk te zien is of het echt sneeuw is. Echter, waar er bijna duidelijk sneeuw ligt, is bij 1:39.

Delen op andere websites

- er zijn stiletto's, in ieder geval in een cutscene.

- kettingen bewegen mee als iemand beweegt

- er wordt geslagen met wapens

- volgens mij komen er weer de beroemde spetters op het scherm :)

- ik heb meerdere nummerborden gezien met Liberty City erop, waar eerder van werd gezegd dat er niks op zou staan

- onderkanten van schoenen zijn zelfs gedetailleerd

- wapens vallen mee met de zwaartekracht (euphoria) Wat dus denk ik betekent dat je ook wapens op moet rapen en er niet alleen overheenlopen

- aangezien Niko op sommige momenten op dezelfde kleren geen bloed heeft en op andere weer wel, is het misschien mogelijk om je kleren te wassen!

- volgens mij hebben sommige agenten witte politiepetten op

Bewerkt: door Naudin
Delen op andere websites

Uitklapbare mes, want je hoort een soort klik (wanneer Niko en Roman een "bediende" bedreigen)

Dat is niet Niko en Roman. Het is Roman die bedreigd word. De andere twee gasten zeggen dan"Where's your Russian friend now, eh?" Die Russische vriend is Niko.

Delen op andere websites

Op 1:30 zie je die politie auto's en helikopter in wat waarschijnlijk ChinaTown is, maar ze achtervolgen niet Nico, maar een gast met zonnebril en een hempie aan.

En in de scene van het brandende huis, zie je een aanhangbord met een remake van het logo van Infinity Ward (Call of Duty, enzo).

Ik kon zo het zo snel niet vinden hier, dus dacht post het ff.

Groetjes gtrNL

Bewerkt: door gtrNL
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...