hielkeh Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 Het is mogenlijk met in elke geval een pistool driveby's te doen. in SA kon dit alleen met sub-machine guns. Ik neem aan dat het in GTAIV ook wel met sub-machineguns kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Onder de brug is die toren te zien die volgens mij ook te zien is in trailer 2 Bewerkt: 7 december 2007 door philip14 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
strandpop Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 wat mij opviel is dat toen niko met roman in een auto van een oprit kwamen(0.18sec.) en dat is hetzelfde stukje als het plaatje (nummer 6) op rockstargames.com/iv. je ziet op het plaatje links in het midden een bord met yard en in de railer ook. meschien is daar ergens Roman's huis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 niko schiet met een ak47 geloof ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) >>> Door PatrickW: En voor jou al vele anderen, dus beide verwijderd<<< En ik zag ook een poster van "touchy" Bewerkt: 7 december 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 - aangezien Niko op sommige momenten op dezelfde kleren geen bloed heeft en op andere weer wel, is het misschien mogelijk om je kleren te wassen! Wassen in GTA Bloed zal waarschijnlijk gewoon na een tijdje verdwijnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 ....-Ramen in die wijk zijn nog totaal niet goed afgewerkt. Kijk maar naar de ramen die niet branden. Maar zo te zien 'verdwijnen' deze ramen, als ze branden. -Volgens mij kan het ook sneeuwen, en dan blijft de sneeuw ook echt liggen, alhoewel het soms moeilijk te zien is of het echt sneeuw is. Echter, waar er bijna duidelijk sneeuw ligt, is bij 1:39. Sneeuw? Ik zie geen sneeuw hoor! Wat zanderige grond ja... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 - aangezien Niko op sommige momenten op dezelfde kleren geen bloed heeft en op andere weer wel, is het misschien mogelijk om je kleren te wassen! Wassen in GTA Bloed zal waarschijnlijk gewoon na een tijdje verdwijnen. Of blijven zitten tot je weer een ander pak draagt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 De frisdrank-apperaat van San Andreas is weer terug. Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
curler007 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 ze willen de amirikan dream na leven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) de boot waar niko en roman elkaar ontmoeten en omhelzen in het begin van de trailer is de Platypus in trailer 1 is de boot Platypus ook te zien wanneer niko zegt:...i' ve smuggled people ,i killed people,..... denk dat dat juist is (met andere woorden dat stuk uit beide trailers speelt zich op die plaats af) Bewerkt: 7 december 2007 door $big$smoke$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dadamaster Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) het is verder een vrij nuteloze opmerking(maarja je moet toch wat met je eerste post:P) Maar als Nico in een huis staat met een AK naar boven schiet bij die trap dan zie je als je hem van de zijkant ziet aan de linkerkant een lijk liggen:P Gewelddadig type dus! (edit) Iets na dit stukje zie je zo`n een donkere kerel tegen een vrouw praten. Hij zegt: Leave my people alone! Als je tussen beiden kijkt zie je daar Afrikaanse maskers hangen. Het zijn dus waarschijnlijk negers tegen de oosblokkers idd. (2de edit:P) Ik heb weer wat gevonden:P In het begin als je die auto met Nico en Roman ziet wegrijden zie je achter op de stoep iemand lopen die volgens mij op ze mobiel kijkt. Ook heeft die auto een aantal bumperstickers:P (3de edit) Haha weer iets nutteloos:P Als je die gozer met dat naakte torso ziet staan die tegen Nico praat zie je dat net boven zijn broek iets staat met: Mommy LOL (4de edit) Bij die Hero Shop(die je ziet als er iemand uit het raam hangt staat een nummer op de luifel. volgens mij is dat :555 8575 Misscien kun je net als in Saint Row ook naar restaurants en winkels bellen en misschien zelfs iets bestellen! Bewerkt: 7 december 2007 door dadamaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nationalist Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 GTA IV 'Trailer 3 Analysis': zie: http://www.youtube.com/watch?v=RbO8uHnoJiU Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) Volgens mij kan je ook zien dat Niko en nog iemand later in de trailer Roman met een mes bedriegen maar ik weet het niet zeker.Ook zag je in de gauwigheid LCPD Broker staan toen Niko en Roman in de auto zaten Mvg:Gino99 Bewerkt: 7 december 2007 door Gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVfreak Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) In de volgende screen kan je zien dat de bestuurder een helm draagt. Bewerkt: 7 december 2007 door Joriz Gelieve direct plaatje van galerij invoegen ipv nogmaals plaatje uploaden - beetje ruimte verspilling :P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.