Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • strandpop

    15

  • mad_ce

    12

  • danielb

    12

  • Harrison

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

In de volgende screen hangt er reclame van Weasel News dit is de nieuwszender die vermeld word in vele previews. Het word vermeld door een blackmailer die het volgende zegt:

Blackmailer: "Yeah I got it. We going to make this shit happen? I don't mess about you know. Push me and this shit is all over Weasel News. I got them on speed dial."

Dit is 1 van de missies die je moet uitvoeren voor officer Mc Reary, waarin je een memory stick moet bemachtigen van een blackmailer.

gallery_748_51_9830.jpg

Bewerkt: door Joriz
Gelieve direct plaatje van galerij invoegen ipv nogmaals plaatje uploaden - beetje ruimte verspilling :P
Link to comment
Delen op andere websites

Even de hele tekst: (dat niemand dat nog gedaan heeft zeg :D )

RockStar Games Presents

"Niko! My Cousin!"

"Heeey"

"Can't believe you're here! Welcome to America!"

"Teraaboo baradzarud" (Ofzo iets, slecht verstaanbaar, wellicht iets Russisch of iets in een andere Slavische taal?)

"Come in, come in."

"Thís, is the mansion!?"

"The mansion is coming cousin. That's the dream."

"What d'you mean?"

"We're going to ....(?) Niko. Soon, even you will forget about the old country."

Grand Theft Auto IV

'Sup ...(?)'

"Heey Niko, Move up ...(ladies?)"

"Sooo, where you're taking me?"

*Gillend gelach v/e vrouw*

"Blinks check, rocks check, paper check. That's how we roll!"

"Where..(?) Roman?"

"...(?) enoug man, we're being followed, I saw them!"

"Don't be ridiculous! You're being paranoid!"

*Muziekje begint*

*Arrrrrh*

"..........(?)..........(wanneer dat mes onder de keel van die gast gelegd wordt)"

"So you're the guy who guys jumped for a couple of nights"

*Klap tegen kop*

"Wake up!"

"Who are you working for?"

*Explosie*

"I knew it was ...(tight?) man, but like this!?"

"We must fight these people!"

"It's them, or ours ...(?)"

"...(?) here, get out of my sight or I'll kill you!"

"Let him know mine is right!"

*Roman is niet heel duidelijk verstaanbaar....*

"Welcome to America."

"Stop shooting people you maniac!"

"Leave my people alone!"

"I ain't ...(?) I'm telling ya do this!"

"So you're in big guy?"

"Or we'll have to kill ya"

"Well.. since you put it that way.. I'm in."

Grand Theft Auto IV

R*

Oké waarschijnlijk klopt hiet helemaal niks van. Een hoop delen waren onverstaanbaar door de muziek en door het accent. Vast nog een hoop mensen die dit kunnen verbeteren?

Je kan deze dialoog al helemaal lezen op WikiGTA. :Y

Ik wou dit alleen maar even vermelden.

Link to comment
Delen op andere websites

De Buccaneer zit er waarschijnlijk weer in, kijk bij het stuk waar Roman uit de vuilnisbak(ofzo) komt, en dan staat hij achter Niko, en je ziet hem ook rijden in het stuk waar de zwarte Admiral(stond in zo'n magazine dat dat een Admiral was, of dat kon je eruit afleiden :puh: ) zo'n steegje ofzo uitgescheurt.

De groene auto met een zwarte streep(waar op geschoten word) lijkt mij de Banshee...

Shitzu lijkt me een verwijzing naar Suzuki, t klinkt heel anders enzo, maar toch lijkt het er op. :?

dan eerder dit:

shitzu misschien mitsubishi

dat was dacht ik ook een groter motor merk dan Suzuki

gallery_80_177696.jpg

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een foto op deze site waarop de voorkant staat van de Statue Of Happiness.

Als je inzoomt, kan je zien dat ze niet glimlacht maar boos kijkt.

Het is heel wazig als je inzoomt. Maar op de plaats waar haar mond normaal is zie je zo'n streep :N van een droevig gezichtje.

Je kan het niet goed zien, maar ik denk dat dat de grap is Staue of Happiness kijkt droevig in plaats van vrolijk.

gallery_748_51_15454.jpg

Bewerkt: door Joriz
Gelieve direct plaatje van galerij invoegen ipv nogmaals plaatje uploaden - beetje ruimte verspilling :P
Link to comment
Delen op andere websites

OOH. Dat is geen Tag of Kakkerlaken onder zijn schoen maar kauwgom. Zie pagina 1

Doe niet zo betweterig, heeft een kauwgom 10 verschillende kleuren? Het is duidelijk een kakkerlak, je kan de pootjes er duidelijk uit zien steken op de HD versie van de trailer.

Eindelijk! Voertuigen onploffen waarschijnlijk niet meer wanneer deze op hun dak belanden.

Het is te zien dat Niko op 1:15 dekking neemt achter een wagen die op zijn kop ligt :tu: ...

Die auto ligt helemaal niet op zijn kop, op de nummerplaat staat Liberty City en die is dus niet omgedraaid, je kan duidelijk zien dat het een cabriolet is. Maar je hebt dan weer wel gelijk met het feit dat auto's enkel ontploffen als er een explosie in de buurt is.

Bewerkt: door drieslauryssen
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een foto op deze site waarop de voorkant staat van de Statue Of Happiness.

Als je inzoomt, kan je zien dat ze niet glimlacht maar boos kijkt.

Het is heel wazig als je inzoomt. Maar op de plaats waar haar mond normaal is zie je zo'n streep :N van een droevig gezichtje.

Je kan het niet goed zien, maar ik denk dat dat de grap is Staue of Happiness kijkt droevig in plaats van vrolijk.

gallery_748_51_15454.jpg

Ik denk meer dat het gewoon een snor is :puh: Als je goed kijkt zie je echt zon snor lijn lopen :puh:

En het standbeeld houd een blikje vast. Misschien Sprunk/Misschien Lagger :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of iemand het al had verteld, maar toen de helicopter in de trailer naar je toe vliegt zag ik een man met een helm op. ik weet niet zeker of het een helm was, maar het was iets wit op zijn hoofd.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat een foto op deze site waarop de voorkant staat van de Statue Of Happiness.

Als je inzoomt, kan je zien dat ze niet glimlacht maar boos kijkt.

Het is heel wazig als je inzoomt. Maar op de plaats waar haar mond normaal is zie je zo'n streep :N van een droevig gezichtje.

Je kan het niet goed zien, maar ik denk dat dat de grap is Staue of Happiness kijkt droevig in plaats van vrolijk.

gallery_748_51_15454.jpg

Ik denk meer dat het gewoon een snor is :puh: Als je goed kijkt zie je echt zon snor lijn lopen :puh:

En het standbeeld houd een blikje vast. Misschien Sprunk/Misschien Lagger :puh:

Ja goed opgemerkt, ik dacht eerst ook aan iemand die boos keek. Ma na enkele keren inzoomen en het beeld scherper maken, denk ik ook dat het een snor is.

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Vice City kom je in The Vercetti Estate en het Ocean Vieuw Hotel een poster van Candy Suxxx tegen, dit komt later terug in GTA San Andreas. Wel volgens mij komt het ook terug in GTA IV! In het 'mansion' van Roman en Niko vind je een foto van Candy Suxxx terug die veel echter lijkt!

candice.jpg

Het is dus de poster die je ziet, naast Niko.

Ook staat op het nummerplaat van deze nummerplaat Liberty City.

LC.jpg

En Didier Sachs, de kledingzaak die in SA was, zal ook terug in de game zitten.

DS.jpg

Ook heeft de man die "Blinks check, rocks check, paper check. That's how we roll!" zegt, een onderbroek aan van DS, en een man op een screen die al eerder werd vrijgegeven (met een biljarttafel) had ook een onderbroek van DS aan.

Ook zullen mensen paraplu's dragen als het regent. (min 01:01)

paraplu.jpg

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...