Jump to content

GTA IV trailer 3 onderzoek


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 303
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • strandpop

    15

  • mad_ce

    12

  • danielb

    12

  • Harrison

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb het gevoel alsof ze met deze trailer willen zeggen; "We zijn bijna klaar, hij komt eraan"

Inderdaad!

Ik zie echt voorruitgang in het spel, je ziet nogmaals hoe ze het kunnen klaarspelen! :tu:

Nog even geduld en hij komt erraan. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

eej is het niet zo dat zoals bij sanandreas je heel veel ziet in die cutscenes maar dan niet echt kan tijdens het spelen. Mischine bestaat deze trailer wel uit cutscenes van GTA-IV zoals dat zoenen ik denk dat je dat kan. Of ben ik fout ?

Link to comment
Delen op andere websites

Niko wordt geslagen met een revolver.

Die man die roept: Stop shooting people maniac! Tom Goldberg?? Of misschien Ken Rosenberg (heeft ook een bril en blond haar). Ken wil ik zo graag terug.

Niko en Roman hebben een Vic en Lance relatie

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een paar

- bijna elke auto zijn kenteken is in die trailer : liberty city

- Die drank sprut komt weer voor in IV (flessen,dozen,automaten)

- je kan bloed op je kleren krijgen

- ik zag op kleren amani (armani)

Link to comment
Delen op andere websites

In de volgende screen hangt er reclame van Weasel News dit is de nieuwszender die vermeld word in vele previews. Het word vermeld door een blackmailer die het volgende zegt:

Blackmailer: "Yeah I got it. We going to make this shit happen? I don't mess about you know. Push me and this shit is all over Weasel News. I got them on speed dial."

Dit is 1 van de missies die je moet uitvoeren voor officer Mc Reary, waarin je een memory stick moet bemachtigen van een blackmailer.

gallery_748_51_9830.jpg

Is dit niet ook een verzijzing naar San Andreas? Op de radio (ik dacht Radio X of K-DST) hoor je nog wel eens het zinnetje "catch it thursday night on Weazel, before it catches you".

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

In de volgende screen hangt er reclame van Weasel News

Is dit niet ook een verzijzing naar San Andreas?[NL]

Weazel News is natuurlijk een parodie op het bekende Amerikaanse Fox News.

Ik weet niet tot in hoevere de naam weazel news in GTASA voor kwam.

Link to comment
Delen op andere websites

Trailer 3 is super vet :tu: wat mij opviel;

-na 1:18 min. komt er nog een groot ship in beeld niet de octopus

-na 1:20 min. kijkt Niko in zijn achteruitkijkspiegel van zijn boot

-na 1:32 min. zie je flessen en dozen van het merk sprunk wat in meerdere gta's voorkwam

-na 0:18 min. rijden Niko en Roman in een auto die heel erg op een Washington uit San Andreas lijkt

-na 0:30 min. is Niko in een soort cafe waar hele dichte rook hangt

-na 1:12 min. zie je een man in een kamer waar links een foto van de vrouw uit de tweede trailer hangt

-na 0:20 min. zie je achter de auto het politiebureau van Broker

-na 1:35 min. loopt Niko langs een soort stalen wereldbol

-na 1:19 min. zie je iemand met een bekertje in zijn hand op de voorgrond lopen

-na 1:45 min. zie je een brandende openhaard

-na 1:19 min. zie je een soort van ingestortte brug of inlaat-stijger achter Roman

-Niko heeft door heel de trailer veel veschillende gelaatsuitdrukkingen

-het lijkt of dat je met de boot aankomt

-er wordt heel vaak met een soort van AK-47 geschoten

-altijd als Niko op een motor rijdt heeft hij een helm op!

-er komen heel veel totaal uitgebrandde en op zijn kant liggende auto's in de trailer voor

-ook Roman heeft of een jasje of een overhemd aan dus kunen mischien ook de bijpersonen van kleding wisselen

-op de soort van Washington in het begin zie je stickers achterop zitten mischien dat Roman's auto zich daarmee onderscheidt van andere Washington's

-de brandweerman na 1:14 min. loopt naast zijn brandweerwagen terwijl ze er normaal altijd in bleven zitten

Link to comment
Delen op andere websites

Als Niko dat trainingspak aanheeft (blauw met witte strepen), dan lijkt hij wel veracht veel op die gast uit de film 'Behind Enemy Lines' (Vladimir Mashkov). Het staat ook op deze pagina:

Vladimir Mashkov's character from the 2001 movie Behind Enemy Lines, the Serbian sniper, may or may not be the basis for Niko Bellic, the main character for the upcoming video game Grand Theft Auto IV, due to the fact that both sport a similar blue with white stripes track suit and are of Eastern European decent. Whether this is true remains to be seen as it is currently mere speculation and opinion.

enemy4.jpggtaiv.jpgpersonagem.JPG

Een van de eerste afbeeldingsresultaten in google voor het trefwoord 'niko bellic' is een foto van Vladimir Mashkov met daaronder: Vladimir=Niko. Meer mensen denken hier dus over.

Link to comment
Delen op andere websites

med_gallery_80_107751.jpg

Hmm.... man in de 40, vetkapsel, klein italiaans accent, tommy mischien?

Gta IV is een totaal vernieuwde game en heeft niks meer te maken met alle andere gta´s..

Dit kan tommy niet zijn,omdat er geen enkel ander personage van de andere gta´s in gta IV voorkomt.:Y

Wel zijn er verwijzingen,maar personages lijkt mij niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...