Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 waar kan warrock downloden goed? want als ik de gewone downlood krijg ik een fout setup help???? Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ik heb waarrock zelf ook gespeelt en ik heb hem toen gedownload op de officiele warrock site en bij mij dee die het prima. Het is overigens een harstikke leuk spel. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ik heb waarrock zelf ook gespeelt en ik heb hem toen gedownload op de officiele warrock site en bij mij dee die het prima.Het is overigens een harstikke leuk spel. daar deed ik het maar ik kreeg foutmelding en setup zovan verzenden niet verzenden Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 (bewerkt) Ik bump dit omdat ik het toch echt wil hebben. Screen: Ik doe uitvoeren BTW. Ik heb alle link op de site afgekrost. Maar geeneen werkt . Bewerkt: 21 januari 2008 door fiegel5 Reageren
Timske Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 Ik krijg maar geen account op Warrock Hoe heten jullie dan Stuur bericht na me toe met je naam GRoeten Tim Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.