Jump to content

Nieuwe pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil dus een nieuwe pc kopen, voor op mijn kamer. Ik ben van plan WoW te gaan kopen en dat dan op die pc te gaan spelen. Die pc moet dus aan deze requirements voldoen:

- Intel Pentium® IV 1.5 GHz or AMD XP 1500+ MHz

- 1024 MB RAM

- 64 MB 3D graphics card with Hardware Transform and Lighting, such as NVIDIA® GeForce™ FX 5700 class card or above

Ik zou dus echt niet weten welke pc ik moet kopen, want er zijn er echt teveel.

Mijn vraag is dus: Welke pc is hiervoor geschikt?

Geplaatst:

Nou ik weet in ieder geval als je die specs wilt je niet veel geld kwijt bent :puh: Ja als je zo'n vrije keuze hebt moet je gewoon een kiezen die jou het fijnst, best, goedkoopst lijkt. Misschien dat andere leden je hier nog wat meer advies voor kunnen geven.

Geplaatst:

Hoelang wil je ermee doen? Wat heb je allemaal nodig? Beeldscherm, kast, muis, toetsenbord etc. Ga je hem alleen voor gamen gebruiken? Wat is je budget? Als je deze dingen even wilt melden dan zal ik wat voor je samenstellen :)

Geplaatst:

Nou, hoe lang ik er mee wil doen weet ik niet. Dit heb ik allemaal nodig: Beeldscherm, toetsenbord, muis, de computer zelf met natuurlijk de kast. Mijn budget is zo rond de 150 euro. Hopelijk is dit genoeg ^_^

Geplaatst:
150euro? :7 Hopelijk is dat een typfout :puh:

Ja inderdaad, voor €150,- haal je een slechte computer die waarschijnlijk niet eens compleet is.....

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat was een typfout ^_^ Ik bedoelde eigenlijk 250 euro, ik dacht dat dat wel genoeg was voor zo een verouderde pc. Het hoeft trouwens geen nieuwe pc zijn, het mag ook een tweedehandse zijn.

Bewerkt: door [Xplode]
Geplaatst:

250 euro is alsnog weinig :S Ik raad je aan om wat door te sparen als je namelijk nu zo'n PC koopt kan ie over 0.5 - 1 jaar weer weg. Je kan beter doorsparen en dan een nieuwe / beter 2de hands kopen.

Geplaatst:

Maar stel dat ik voor 250 euro per se een pc wou, zou ik er dan eentje met die requirements kunnen kopen (nieuw of tweedehands)

Geplaatst:

Ik zou de nieuwe HP Pavilion-laptop kopen, maar dat geen PC. Ik zou anders gewoon een Macintosh-computer kopen hoor. Die hebben nu ook Intel-Processoren.

Geplaatst:
Ik zou anders gewoon een Macintosh-computer kopen hoor.

Over duur uit zijn gesproken...

Het is hier dus een leuke budgetkwestie...

Hier op marktplaats staat een pc'tje wat precies binnen je budget ligt en ruim voldoende is voor WoW. Kun je ook nog wel een redelijke game mee spelen, mss ooit nog eens een nieuwe videokaart erin douwen.

Geplaatst:

Oeps, sorry, heb de budget niet gezien :$

Voor €250,- kun je een mooie Instap-PC kopen. Die zijn ook nog maar liefst nieuw! Maar jammer genoeg lopen ze op Windows XP.

Geplaatst:

windows XP is btw fijner als vista als je veel doet gamen

neemt ook minder geheugen in beslag

en voor 250euro haal je net een nieuw moederbord lol.

dooorsparen dus.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je even flink doorspaart kun je zo een mooie laptop kopen van Acer! Of anders heb ik op een website een mooie nieuwe PC gezien ;) Als je dat niet wilt spaar dan gewoon verder todat je genoeg geld hebt voor een HP of een Paradigit. Die Paradigit zijn trouwens betrouwbare PC's! Je krijgt ook nog maar liefst tot vijf jaar garantie!

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:
en voor 250euro haal je net een nieuw moederbord lol.

dooorsparen dus.

Hou nou is op met dingen te zeggen die niet waar zijn.... Voor 45 euro heb je ook al een goed moederbordje voor je AMD CPU, Intel moederborden zijn echter ietsje duurder. Voor 250 euro kan je een (bijna) nieuwe pc halen.

http://s234.photobucket.com/albums/ee31/xg...rent=pc_270.jpg

Echter zit er geen hardeschijf + dvd (re)writer in. Deze kan je uit je oude pc halen. Ik zeg je wel, spaar wat door dan heb je wat beters dan dit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...