Jump to content
Joriz

Derde Grand Theft Auto IV trailer online!


Het is zo ver, de derde GTA4 trailer is uitgebracht en het is nu tijd om de trailer eens grondig te bekijken. De derde trailer is anders dan de eerste twee trailers. In deze trailer worden nieuwe karakters geïntroduceerd en tevens krijgen we nu eindelijk wat goede actie uit het spel te zien. Het muzieknummer wat je hoort in de trailer is van de Russische rapartiest Seryoga met het nummer King Ring.

Get the Flash Player to see this player.

Aangezien we de trailer zelf ook nog aan het analyseren zijn kunnen we niet precies vertellen welke details het allemaal heeft. Zelf wat speciaals of nieuws gevonden? Meldt het dan in het GTA IV trailer 3 onderzoek.

De HD versie van de trailer staat voor leden online in de galerij

Update:

Er staan hoge resolutie screencaps (1280 X 720 pixels) online die je goed kunt gebruiken voor het vinden van details voor in het onderzoek topic.

Tevens staan er twee nieuwe screenshots in de galerij en is er wat GTA4 artwork geplaatst.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

WOoh super snel, ben hem nu aan het kijken, hij moet lang laden, heb een paar seconden gekeken en fps is laag en graphics tikje cartoony

Het is een erg lange trailer!

Bewerkt: door Advancegta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

laden.. laden.. laden.. Schiet op!! :?

EDIT:

in 1 woord:

GRUWELIJK

Auto`s die dik ontploffen, mooie achtergrond muziek, vette actie en een beetje Rockstar humor om het af te sluiten:

ik geef een

10/10!!

Bewerkt: door Klokkie89

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er echt super uit!

En het laat ook zien hoe mooi het eigenlijk is, als je iemand slaat, dan komt er bloed uit die gene zijn mond, of waar dan ook weg.

En dat maakt het ook zekers realistisch, en naast dat vind ik alles echt super lijken, bijvoorbeeld dat brandje in dat huis..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het ziet er echt super uit!

En het laat ook zien hoe mooi het eigenlijk is, als je iemand slaat, dan komt er bloed uit die gene zijn mond, of waar dan ook weg.

En dat maakt het ook zekers realistisch, en naast dat vind ik alles echt super lijken, bijvoorbeeld dat brandje in dat huis..

En die motor , Volgens mij was dat een Suzuki , Er zaten verschillende stikkers erop.

Het is zeker de moeite waard om GTA IV te kopen zie ik nu alleen zijn de graphics zoals advencgta zei , Een tikkie te hoog.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leipe trailer eindelijk eens ingame footage en 't ziet er goed uit. Vet om te zien dat iemand op 'n auto gooien te auto ook flink wat schade toebrengt.

Koel accentje heeft Niko!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vette trailer, maar aangezien er meer dan 30 mensen aan het kijken zijn hier laadt hij langzaam. :7

Op GTA4.com was hij bij mij binnen een minuut geladen. :D Ziet er trouwens vet uit, die brand en dat watereffect zien er gewoon heel realistisch uit. Fantastisch! :dans:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

mooie trailer... dat laat nog meer eens even zien dat het een super game word... als je goed luisterd hoor je op een gegeven moment een auto tuteren.. dat is het zelfde tuutertje als bij san andreas.. haha.. maar verder is de trailer super!!!!

:engel::bier:

Bewerkt: door nival

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...