Jump to content
Joriz

Derde Grand Theft Auto IV trailer online!


Het is zo ver, de derde GTA4 trailer is uitgebracht en het is nu tijd om de trailer eens grondig te bekijken. De derde trailer is anders dan de eerste twee trailers. In deze trailer worden nieuwe karakters geïntroduceerd en tevens krijgen we nu eindelijk wat goede actie uit het spel te zien. Het muzieknummer wat je hoort in de trailer is van de Russische rapartiest Seryoga met het nummer King Ring.

Get the Flash Player to see this player.

Aangezien we de trailer zelf ook nog aan het analyseren zijn kunnen we niet precies vertellen welke details het allemaal heeft. Zelf wat speciaals of nieuws gevonden? Meldt het dan in het GTA IV trailer 3 onderzoek.

De HD versie van de trailer staat voor leden online in de galerij

Update:

Er staan hoge resolutie screencaps (1280 X 720 pixels) online die je goed kunt gebruiken voor het vinden van details voor in het onderzoek topic.

Tevens staan er twee nieuwe screenshots in de galerij en is er wat GTA4 artwork geplaatst.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Deze trailer had weinig meerwaarde, volgens mij was het meeste wel bekend en geilen op graphics doe ik nooit. Ik werd er dan ook niet warm of koud van om eerlijk te zijn. Misschien had ik zelfs wel liever een releasedatum gehad dan deze trailer :7 .

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor iedereen met een playstation 3 en een hd-tv.

De trailer is sinds tijdje ook in de amerikaanse store te downloaden, meeste filmpjes op internet zijn niet hd dus zie je veel details niet, kijk dus eens in de US store.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben hem nu aan het downloaden op de PS3, daar lijkt hij me nog veel mooier, hij staat in de amerikaanse ps store. Dan heb ik het geluid ook door de boxen en groter beeld, lijkt me nog veel mooier. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Deze trailer had weinig meerwaarde, volgens mij was het meeste wel bekend en geilen op graphics doe ik nooit. Ik werd er dan ook niet warm of koud van om eerlijk te zijn. Misschien had ik zelfs wel liever een releasedatum gehad dan deze trailer :7 .

Ik ben het helemaal met je eens Preddy. Wat een onzin die trailers. Laat ze dat spel lekker gaan maken.. Dan hebben we in 2015 ook een keer op de pc ofzo. Ik vond trouwens de graphics ook helemaal niet zo mooi. HerrieM maakte een mooie opmerking erover op msn. Het leek net of ze allemaal plastic gezichten hadden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...