Jump to content
Joriz

Derde Grand Theft Auto IV trailer online!

Het is zo ver, de derde GTA4 trailer is uitgebracht en het is nu tijd om de trailer eens grondig te bekijken. De derde trailer is anders dan de eerste twee trailers. In deze trailer worden nieuwe karakters geïntroduceerd en tevens krijgen we nu eindelijk wat goede actie uit het spel te zien. Het muzieknummer wat je hoort in de trailer is van de Russische rapartiest Seryoga met het nummer King Ring.

Get the Flash Player to see this player.

Aangezien we de trailer zelf ook nog aan het analyseren zijn kunnen we niet precies vertellen welke details het allemaal heeft. Zelf wat speciaals of nieuws gevonden? Meldt het dan in het GTA IV trailer 3 onderzoek.

De HD versie van de trailer staat voor leden online in de galerij

Update:

Er staan hoge resolutie screencaps (1280 X 720 pixels) online die je goed kunt gebruiken voor het vinden van details voor in het onderzoek topic.

Tevens staan er twee nieuwe screenshots in de galerij en is er wat GTA4 artwork geplaatst.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

die mensen moet nog aan gewerkt worden, die zien er nog niet echt realistisch uit, beetje blokkig,

de rest is wel mooi hoor, nu moeten we alleen nog wachten tot bekendmaking van pc versie wel of niet

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Update:

Na heel veel geklooi lijkt het toch goed te komen met de screencaps.

Uit de screencaps die op zeer hoge resolutie zijn (1024 X768) kan je goed de details halen.

Het is toegestaan direct naar deze afbeeldingen te linken en deeplinken binnen het forum. Buiten het forum deze afbeeldingen gebruiken is niet toegestaan en beveiligd.

Je kan de screencaps hier bekijken: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=g...q=sc&cat=80

Tevens staan er 2 nieuwe screenshots in de galerij en zal er nog wat artwork worden geüpload.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Alleen die graphics vind ik zo lelijk... :(

Viel mij ook op, Ik vind het niet bepaalt lelijk, maar je ziet gewoon duidelijk dat het een video game is. Ik vind dat zelf niet erg want dat geeft een bepaalde sfeer. Ik heb namelijk niet dat het zo Crysis-achtig wordt. En trouwens, Als ze het er nog mooier uit moeten laten zien mogen we blij zijn als ze in 2010 eens een keer klaar zijn. En trouwens, meeste mensen op dit forum die wel een screens posten van hun CJ-figuurtje draaien het spel op 800X600 Met alles op Low (Kun je zien aan schaduwen enzo) Dus ik denk die die PC's (Over mijn lijk dat ik een PS3 of Xbox360 ga kopen voor één spel) het niet zo gemakkelijk aan zullen kunnen. En ik denk dat die niet net zoals ik makkelijk hun PC kunnen upgraden als dat mogelijk is omdat meeste mensen hier niet eens goed Nederlands kunnen :puh: (Zijn er ook zat die dat wel kunnen hoor) Dus die zie ik nog niet even zo een nieuwe PC samenstellen/€600,- aan een PS3 uitgeven

EDIT: Wel grappig dat je op een nieuwe versie van de NRG rijd (De motor) Namelijk de NRG 900 RR (Kun je zien als je hem op pauze zet zodra je Niko-nator ziet wheelieën). Ook staat er op het nummerbord van Niko Liberty City :puh:

Bewerkt: door T@rget

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geile Trailer ^^

En de gebouwen ontploffen ook :D

De trailer is weer Rockstar style! Kan niet wachten!!

En het spel zal de beste GTA tot nu toe worden _0_ GTA IV _0_

En Niko vind ik zelf grappig: "Well...You putted that away,i'm in."

Bewerkt: door Dastard

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Weer een goede trailer, maar ik vind hem wat minder dan de vorige. Dat 'wow' effect is een beetje weg, omdat het inmiddels al de derde trailer is. Maar de graphics zijn natuurlijk nog steeds erg mooi, en de actie in deze trailer ziet er ook goed uit. Daarnaast zijn de personages ook leuk dus ik heb er weinig op aan te merken :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Alleen die graphics vind ik zo lelijk... :(

Viel mij ook op, Ik vind het niet bepaalt lelijk, maar je ziet gewoon duidelijk dat het een video game is. Ik vind dat zelf niet erg want dat geeft een bepaalde sfeer.

Ja, het spel zelf is niet lelijk of zo, want het is supergedetailleerd. Maar daar zit dan ook meteen het probleem: je ziet meteen dat het pixelig is. Dat ben ik niet gewend, want de andere twee trailers gaven ook weliswaar niet de beste graphics van het moment weg, maar wel een vloeiend grafisch gehalte. In deze trailer zie je nu echt dat bijvoorbeeld de rand van Nico's vest gewoon hartstikke statisch is (zulke lelijke game-pixels, dus) en dat gaven de andere twee trailers niet weg. Daar zag het er, nogmaals, gewoon vloeiend uit. Maar ja, da's wel weer typisch Rockstar-stijl. 't Gaat mij alleen om vloeiende lijnen. Dan ziet het er gewoon realistisch uit.

Maar goed, verder zal 't wel een mooi spel zijn, hoor. :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb wat nieuw dingen gevonden ;)

- Bouwvakkers met helmen op(0:05)

- Er is volgens mij nu ook een BMW 3 Serie Cabrio :) (0:20) De witte auto (alleen de achterkant kan je zien en heel even de zijkant) ;)

- En de Buccaneer of een Esperanto is te zien achter Nike (0:47)

- Man met een krant in de hand (0:57)

- Je kan koprollen maken (1:03)

- Winkel met de naam Deli & Gr.... (1:05)

- Echte bloed spetters (1:06)

- Glasscherven toen Niko op de auto viel (1:09)

- Aston Martin (1:15)

- Je kan met meerdere mensen in een boot zitten (1:20)

- Winkel die heet Chok-a-Doodle (1:37)

- Mooiere Explosies

- Mooiere Vuren

- Mooiere Personages

- Trammen met Graffiti erop

- Echte bloed spetters

post-26358-1197040981.jpg

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.