Jump to content
Joriz

Derde Grand Theft Auto IV trailer online!

Het is zo ver, de derde GTA4 trailer is uitgebracht en het is nu tijd om de trailer eens grondig te bekijken. De derde trailer is anders dan de eerste twee trailers. In deze trailer worden nieuwe karakters geïntroduceerd en tevens krijgen we nu eindelijk wat goede actie uit het spel te zien. Het muzieknummer wat je hoort in de trailer is van de Russische rapartiest Seryoga met het nummer King Ring.

Get the Flash Player to see this player.

Aangezien we de trailer zelf ook nog aan het analyseren zijn kunnen we niet precies vertellen welke details het allemaal heeft. Zelf wat speciaals of nieuws gevonden? Meldt het dan in het GTA IV trailer 3 onderzoek.

De HD versie van de trailer staat voor leden online in de galerij

Update:

Er staan hoge resolutie screencaps (1280 X 720 pixels) online die je goed kunt gebruiken voor het vinden van details voor in het onderzoek topic.

Tevens staan er twee nieuwe screenshots in de galerij en is er wat GTA4 artwork geplaatst.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

maar krijgt GTA IV nu cheats?

Ik denk van wel, omdat dat altijd een groot stuk gameplay is nadat je de storyline hebt uit gespeelt (En sommige gebruiken de cheats terwijl ze de story line doen). En zelfs als er standaard geen cheats in zitten kun je met trainers vast ook wel wapens en health enzo krijgen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

zeker een mooi trailer.

dit is ook de enige waar je echt wa van da spel ziet.

het is wel shit dat ik geen xbox360 heb of een ps3 :N

maar in ieder geval ga ik gewoon zeuren bij mij pa voor een 360 da ik gta 4 is uit kan proberen.

laterz

Bewerkt: door serpent960

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...