Jump to content

Wat vind jij van de derde trailer?

Derde trailer  

480 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij er van?

• Een echte Next-Gen uitstraling, prachtig!
      236
    • Erg mooi. Typisch GTA-stijl zoals altijd!
      157
    • Niet echt vernieuwend maar wel leuk.
      26
    • 't begint eentonig te worden, kom met wat nieuws.
      21
  2. 2. Wat vind je de beste trailer tot nu toe?

• De eerste
      38
    • De tweede
      37
    • De derde
      280
    • Ik kan niet kiezen!
      85

Recommended Posts

Geplaatst:

De derde is absoluut de beste!

Lekker veel actie en hij geeft al een goed beeld van de mogelijkheden in GTAIV ^_^

Het wordt vast de beste game.

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Harrison

7

• danielb

5

• michaelfivez

3

• battle1970

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Echte Next-gen uitstraling! Vooral de personages en de auto's! Ik vind juist de wapens niet zo mooi schieten. :7

Ik kan echt niet wachten voor GTA IV!

De 3de trailer ziet mij er ook het beste uit van de 3, met eindelijk eens wat actie! :D

Geplaatst:

De geluiden van de wapens doen me wat denken aan S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl. Naja misschien dat ze allebei juist realistisch zijn :)

Geplaatst:

ik vind hem beter dan de andere twee, niet omdat het in de andere lelijk zijn ofzo maar meer omdat je nu meer te zien krijgt van het spel en van de wapens zo mogen wel 6 trailers maken, maak ik blijf hopen dat hij toch op de pc komt :D

Geplaatst:

Een wreed dope filmpje in de typische GTA sfeer.

Alleen wat nou het beste filmpje is .. geen flauw idee.

Geplaatst:

op pc vondt ik het filmpje verassend slecht op grafisch vlak(maar men pc is dan ook geen top en men scherm ook niet),TOT ik het van de amerikaanse playstation store haalde en het op men LG HD LCD TV bekeek,er bestaan TV's die 10 x zo mooi spelen dan de mijne en ik vondt dit al ONGELOOFELIJK,of het boven assassin's creed gaat is een goede vraag want het zou best wel eens kunnen denk ik hoewel het toch wel erg groot is en misschien dan toch iets minder grafisch maar assassins creed is ook zo ongeloofelijk groot he!!MAAR ZONDER TWIJFEL naar mijn mening beste game van 2008 Q1&Q2(JAN-JUNI) en misschien zelfs beste game van 2008

Geplaatst:

De derde GTA IV trailer is een erg leuke trailer , het valt me ook op dat er mooie helikopters en boten in GTA IV zitten. Ik had de trailer wel een stuk of 10 keer achter elkaar gekeken om te kijken wat er allemaal nieuw is , ook leuk is dat je een stukje te zien krijgt tussen de neef relatie van Niko en Roman. :D

Geplaatst:
ik denk dat de derde trailer over de stoirline aat :Y:tu:

dat is waar,NIKO komt toe in america en komt in zen neef (ROMAL) zijn huis en zegt op vragende toon 'this is the mansion' (dit is het grote huis( waar hij over vertelde)?),dus daar merkt hij direct dat 'the american dream' niet is wat hij dacht en op dat moment beseft hij dat hij criminele activiteit moet uitvoeren,EEN PRACHTIGE VERHAALLIJN,MAAR BENADERT DENK IK OOK REALITEIT!!!

Geplaatst:

Gewoon een erg goede trailer! :D

Met veel actie en beelden van de gameplay.

Kortom,in een woord fantastisch!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...