Jump to content

Wat vind jij van de derde trailer?

Derde trailer  

480 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind jij er van?

• Een echte Next-Gen uitstraling, prachtig!
      236
    • Erg mooi. Typisch GTA-stijl zoals altijd!
      157
    • Niet echt vernieuwend maar wel leuk.
      26
    • 't begint eentonig te worden, kom met wat nieuws.
      21
  2. 2. Wat vind je de beste trailer tot nu toe?

• De eerste
      38
    • De tweede
      37
    • De derde
      280
    • Ik kan niet kiezen!
      85

Recommended Posts

Geplaatst:

De beste trailer tot nu toe met veel actie, en hij duurt niet zo kort als de voorgaande trailers. En de graphics zijn geweldig!

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Harrison

7

• danielb

5

• michaelfivez

3

• battle1970

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het echte GTA gevoel wat ik wel bij elke GTA heb gehad heb ik niet bij het zien van de trailers van GTA IV :N Betwijfel dan of ik ook GTA IV leuk en verslavend ga vinden.

Geplaatst: (bewerkt)

De trailer heeft een hele andere sfeer dan de 2 andere, sowieso omdat er een heleboel van het verhaal onthuld wordt. Het idee van veel mensen uit arme landen wordt eigelijk in de trailer geprojecteerd; in Amerika is veel geld en word je zo rijk. Maar er hangt een sfeer in de trailer dat dit allemaal niet echt lukt. In het begin wel, maar daarna loopt alles in de soep..

Bewerkt: door Naudin
Geplaatst:

wooooooooooooooooooooooow wat een overdondering zeg. ik heb er voor gekozen om hem te downloaden inplaats van op de site als eerst te kijken voor een nog grotere klap. en weet je wat mijn uitkijken naar gta was al een tijdje non-actief maar is nu weer helemaal terug.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind hem echt zo geniaal! Eindelijk zie je een beetje de mensen enzo, niet alleen de stad. :tu:

Bewerkt: door Desiler
Geplaatst:
Ligt het aan mij of zien die taxi's er ineen szo anders uit? :duh:

Gta IV speelt in New York af en San Andreas speelde in Los Angels/San Fracisco en Las Vegas

Tussen de taxi's die daar rijden zit wel verschil.

Ik heb ff een collage gemaakt.

Bovenste 2 foto's zijn uit Gta4 en New York

De onderste 2 uit San Andreas en Los Angeles"

post-70241-1197064069_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik vond de trailer heel vet :) je zag meer in-game en dat was wel relaxed. De GTA-sfeer zat er weer goed in terwijl ik juist bang was dat die verdwenen was ^^

Geplaatst:

Ik vindt het jammer dat rockstar gewoon weer dezelfde broer-broer relatie heeft gebruikt als in vcs

het is waarschijnlijk weer Victor die nico is en zijn broer die lance is als je begrijpt wat ik bedoel.

dan moet hij weer zijn broer van allemaal dingen redden

Geplaatst:

Nouja dit is een erg moeilijke keuze.

Ik vind 2 een erg goede trailer maar 3 heeft natuurlijk weer echt een hele goede indruk achter gelaten.

2 Was meer een zoet-houdertje tussen 1 en 3 ,zo voelt het bij mij dan.

Begrijp me niet verkeerd ik vond 2 super maar 3 net iets beter,echt Rockstar manier maar toch weer anders.

Uiteindelijk kies ik toch voor 3,omdat 'ie gewoon super in elkaar zit. _O_

Geplaatst:
de derde en welicht de laaste is gewoon de beste vind ik.

de graphics is wel raar :7

Niet wellicht, gewoon zeker de laatste.

Trailer was wel vet ja, duurde gelukkig ook wat langer. Alleen valt het me een beetje tegen dat nu niet honderden mensen elk klein detail uit die trailer proberen te halen, zodat je 20x dezelfde reacties leest. Óf de crew is heel actief bezig geweest met het verwijderen van deze posts, óf men was toch minder enthousiast van te voren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...