Jump to content

Wat vind jij van de derde trailer?


Dutchy3010

Derde trailer  

480 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij er van?

    • Een echte Next-Gen uitstraling, prachtig!
      236
    • Erg mooi. Typisch GTA-stijl zoals altijd!
      157
    • Niet echt vernieuwend maar wel leuk.
      26
    • 't begint eentonig te worden, kom met wat nieuws.
      21
  2. 2. Wat vind je de beste trailer tot nu toe?

    • De eerste
      38
    • De tweede
      37
    • De derde
      280
    • Ik kan niet kiezen!
      85


Recommended Posts

Het was de beste en de langste trailer. Hopelijk komt er ook een 4e, maar ik denk het niet. Ik hoop wel op een demo voor de release

er komt vast wel een 4de trailer, maar dat duurt nog wel even denk ik. een demo doen ze waarschijnlijk niet aan. en als je hem toch wilt spelen voor je hem koopt ga je even naar een gameshop en vraag je of je hem mag spelen, dat mag meestal wel. zo doe ik het ook vaak

Ja maar een demo voor de release is vet. Bv ene maand voordat ie uitkomt dat je een demo kunt spelen. En een 4e trailer lijkt me toch onwaarschijnlijk: Het is nu december en nog maximum 4 maanden tot de release en er zit altijd een lange tijd tussen de trailers maar ja. Toch hoop ik nog altijd op de demo

ik weet wat de bedoeling is van een demo hoor :puh: maar bij een sandbox game als GTA is dat toch wel erg moeilijk te maken. en het is ook nog nooit gebeurd bij een GTA game voor zover ik weet

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Harrison

    7

  • danielb

    5

  • michaelfivez

    3

  • battle1970

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Demo is niet zo moeilijk. Gewoon bepaald gebied waar je kan kopen en paar wapens kan hebben en paar voertuigen en begin missie zoals saints row dat deed. Maar ik zou toch geen demo willen. gaat de fun al voor de full game al gedeeltelijk weg. Gewoon een vroege release in februari.

Link to comment
Delen op andere websites

Het was de beste en de langste trailer. Hopelijk komt er ook een 4e, maar ik denk het niet. Ik hoop wel op een demo voor de release

er komt vast wel een 4de trailer, maar dat duurt nog wel even denk ik. een demo doen ze waarschijnlijk niet aan. en als je hem toch wilt spelen voor je hem koopt ga je even naar een gameshop en vraag je of je hem mag spelen, dat mag meestal wel. zo doe ik het ook vaak

Ja maar een demo voor de release is vet. Bv ene maand voordat ie uitkomt dat je een demo kunt spelen. En een 4e trailer lijkt me toch onwaarschijnlijk: Het is nu december en nog maximum 4 maanden tot de release en er zit altijd een lange tijd tussen de trailers maar ja. Toch hoop ik nog altijd op de demo

ik weet wat de bedoeling is van een demo hoor :puh: maar bij een sandbox game als GTA is dat toch wel erg moeilijk te maken. en het is ook nog nooit gebeurd bij een GTA game voor zover ik weet

Ja maar 3 jaar geleden kwamen er ook bijna geen demos uit he... (en zeker niet voor de ps2).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ja die batterijen gaan fucking snel leeg, en met een Play&Load kit zit je nog met een snoertje te spele, dus what the hell, vin ik ook irri punt aan 360. Verder prima console as tie het blijft doen :duh:

Maaruh die trailer is top :tu: GTA=God To All

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...