SWYV Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 Hè, ik snap het niet, de volgende GTA gaat dus GTA Liberty City heten en die moet ineens de volgende worden in de GTAserie, komt die dan ook uit op PC, of staat hij alleen voor de PSP net zoals GTA Advance? Dus van de volgende GTA die uitkomt is nog eigenlijk niks bekend als ik het goed begrijp.Trouwens dat scherm is ook niet zo héél erg groot, moet natuurlijk ook niet met draagbaar, maar mag van mij wel wat groter. gewoon wachten tot er meer nieuwtjes te horen van R* geduld en met volle geduld wachten tot GTA PSP uitkomt Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 20 januari 2005 Rapport Geplaatst: 20 januari 2005 gta 3 in het klein best fijn hopelijk is ie zo goed als gta 3 toen ie uitkwam in 2001 Reageren
Nigele aus tirool spam spam bam Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ja ja vindt ik ook Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 en dat ze de fouten er maar uit halen Reageren
MrKooKie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Via de site van Free Record Shop is bekend geworden dat de RELEASE voor 10 juni staat, maar er is nog niks bevestigd. Reageren
lazlow Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Ik vind het nou echt zonde dat ze Liberty City hebben gekozen. Ik vond het zo'n vreselijk stomme stad. De lucht hing vol smog en alleen maar grijze saaie gebouwen met trams. GTA San Andreas had een zeer goede omgeving in vergelijking met Liberty City. Dit is mijn mening dus niet teveel discussie over mijn stelling A.U.B. Lazlow Reageren
gta-sa-junkie Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Geplaatst: 10 maart 2005 san andreas is te groot voor psp denk ik. en miss gaan ze liberty city wel sterk verbeteren in kleur enzo en grootte Reageren
W3sl3y Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 LC is ook groot hoor net zo groot als SA alleen in LC is veeeeeeeeeeeeeeeeel meer zee en in SA niet duz daarom denk je dat SA groter is maar is niet zow. Reageren
Blizz Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 I love the PSP :love: :love: :love: :love: Reageren
commando Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 LC is ook groot hoor net zo groot als SA alleen in LC is veeeeeeeeeeeeeeeeel meer zee en in SA niet duz daarom denk je dat SA groter is maar is niet zow. nee hoor SA is veel groter dat zie je zo <_< COMMANDO :ph34r: Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 ik denk aleen dat ze vor gta psp temaken gta 3 gebruien , aleen dan alles op nieuw in kleuren, wat nieuwe gebouwen, en meschien een eiland schrappen ofzo Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Geplaatst: 8 april 2005 bedankt maar dat wisten we al Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 heeft rockstar dat gezegt?? neej dus,, daar staat aleen wat iik denk , en wat ik denk kan jij niet weten <_< Reageren
dajustin Geplaatst: 8 mei 2005 Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Op de 1e pagian staat die {{We kunnen dus veel van de graphics verwachten met vergelijking tot de Gameboy Advance.}} De Gameboy Advance heeft kei slechte graphics hor <_< Reageren
Bio125 Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Aahh...my...precious... :blink: uummm...Ik zei niks. Ik verheug me erop!Mochten wij ooit een PSP nemen dan kopen wij (mijn familie) ..............my...precious... :blink: Ik zei niks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.