Jump to content
PatrickW

Vier nieuwe GTA IV screens.


tn_gallery_1_51_579653.jpg
tn_gallery_1_51_160381.jpg
tn_gallery_1_51_167557.jpg
Yahoo games heeft een interessant artikel gemaakt waarin wordt beschreven met hoeveel oog voor detail de GTA IV ontwikkelaars hebben geprobeerd de kenmerken en de sfeer van New York in Liberty City tot uiting te laten komen, zonder een natuurgetrouwe kopie van de stad te maken.

Naast de beschrijving wordt een aantal screenshots vergeleken met foto's uit New York. Meest opvallende hieraan is, dat er 4 nog niet eerder getoonde screenshots van GTA IV worden gebruikt. Deze screenshots zijn nu ook in onze GTA IV gallerij te bewonderen.

tn_gallery_1_51_215687.jpg

Voor vragen en meningen kun je terecht op ons GTA IV forum.

Meer GTA IV informatie is te vinden op wikigta.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is het niemand opgevallen dat de taxi's in die afbeelding van Broadway andere achterlichten hebben, en die patrouillewagen van LCPD misschien ook? :Y

Dit is nou niet echt bepaalt schokkend. En hoebedoel je anders. Als je bedoelt anders in de zin van anders als de andere Gta's zeg ik : Nogal logies. Aangezien ze bijna nooit precies het zelfde waren.. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het niemand opgevallen dat de taxi's in die afbeelding van Broadway andere achterlichten hebben, en die patrouillewagen van LCPD misschien ook? :Y

Dit is nou niet echt bepaalt schokkend. En hoebedoel je anders. Als je bedoelt anders in de zin van anders als de andere Gta's zeg ik : Nogal logies. Aangezien ze bijna nooit precies het zelfde waren.. :Y

Als je GTA SA hebt gespeeld zul je moeten weten dat de politie en de taxi gelijk zijn, behalve de kleur en zwaailichten uiteraard. Dit is in NY ook zo, politie en taxi zijn vaak dezelfde merken en types. :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het niemand opgevallen dat de taxi's in die afbeelding van Broadway andere achterlichten hebben, en die patrouillewagen van LCPD misschien ook? :Y

Dit is nou niet echt bepaalt schokkend. En hoebedoel je anders. Als je bedoelt anders in de zin van anders als de andere Gta's zeg ik : Nogal logies. Aangezien ze bijna nooit precies het zelfde waren.. :Y

Als je GTA SA hebt gespeeld zul je moeten weten dat de politie en de taxi gelijk zijn, behalve de kleur en zwaailichten uiteraard. Dit is in NY ook zo, politie en taxi zijn vaak dezelfde merken en types. :Y

't Is inderdaad niet schokken ofzo :N 't was maar eenkleine opmerking:7 En als ik zeg anders, bedoel ik anders in vergelijking met de eerdere pics die ik al gezien heb van taxi's. En ik weet dat de taxi en politiewagens in iedere gta 'tzelfde zijn :Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit viel me op toen ik de screen bekeek:

De achtbaan stopt op een hoop punt.

Heeft R* de rollercoaster nog niet af? Of laten ze hem zo ingame?

(wie weet is het wel een onderdeel van een missie?)

naamloosdm3.png

Uh.. is dat niet gewoon een verkeerslicht die boven de weg hangt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Uh.. is dat niet gewoon een verkeerslicht die boven de weg hangt?

Nou.. ik weet het niet, want de achtbaan zelf is een houten achtbaan.

En dat uit gepulkte stukje is niet van hout, dus het zou kunnen dat het bij die stoplichten hoort.

Of het is wat anders..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als je goed kijkt, zie je dat er een redelijk kleur verschil is tussen de achtbaan en de paal, die overduidelijk van een stoplicht is. Hij loopt namelijk veel verder door, terwijl je als je goed kijkt kan zien dat hij gewoon nog doorloopt, maar het lijkt alsof dat ding er wel bij hoort, dat geef ik toe ;)

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...