Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen,

ik heb al is een topic gemaakt over dit maar dat vond ik niet trg.

Mijn vraag is : ik wil modden maar ik wil ook mta en samp blijven spelen.

Ik weet dat ik 2versies moet maken van SA maar hoe doe ik dat en op welke speel ik dan samp en mta en op welke mod ik?

En ik zou graag een moddingtool hebben.Een goede aub.dus met zo min mogelijk crashes

Geplaatst:

Als je een tool wilt om te modden raad ik je IMGtool 2.0 aan, maar simpele carmods zijn makelijker met San Andreas Mod Installer (afgekort SAMI).

Geplaatst:
ok en hoe doe ik de 2versies?

Dat is eigenlijk heel simpel, je hoeft enkel de map van GTA San Adreas naar een andere willekeurige plek te kopiëren. Zo wordt er als het ware een tweede versie van het spel gemaakt. Op de ene versie kun je dan dus multiplayer spelen, en op de andere versie kun je je uitleven met mods en dergelijke. Let er wel op dat je een schone versie kopieert, want anders heb er nog niet veel aan als je op de ene multiplayer wilt spelen.

Geplaatst:

maar ik weet niet welke maps enzo er bij mta horen en welke bij samp en welke bij sa zelf want alles staat in de map van sa

Geplaatst:

Voor MTA San Andreas zal er als het goed is, een aparte map worden aangemaakt met alle files. Deze heb je zelf uitgekozen, mocht je hem niet weer vinden, kun je altijd eventjes de zoekfunctie gebruiken.

Van SA-MP zullen alle bestanden gewoon bij jou in de GTA SA map staan, het zijn verschillende losse bestanden, niet apart in een mapje. Je San Andreas map zal standaard, het kan zijn dat jij hem hebt aangepast, staan op dit pad: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. :)

Geplaatst:

en hoe installeer ik dan de mod in mijn modversie? dus als ik het voor die 2versies goed begrijp moet ik samp en mta in de ene sa map laten staan en alleen sa in de andere versie?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...