Jump to content

koop je de psp + gta?

koop je de psp + gta?  

73 leden hebben gestemd

1. 1. koop je de psp + gta?

• ja natuurlijk, ik hoop op een value pack
      25
    • ja ik koop hem
      11
    • ik twijfel nog steeds
      20
    • ik koop wel de psp maar geen gta
      2
    • nee ik koop hem niet, ds is leuker
      5
    • nee te duur
      9

Recommended Posts

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Godfather

3

• TubS

3

• THE_GAME_MEN!

2

• arnie

2

Geplaatst:

Ik koop geen psp want ik wil een nieuwe pc op me kamer voor gta sa en mta te kunnen spelen.

Geplaatst:

ik twijfel nog ik wil eerst wat screens zien van gta op de psp dat ga ik psp en gta pas kopen ik wil meer van de graphis zien van de psp en zo eerst zien dan kopen zeg ik ma ;)

Geplaatst:

Jaah ik denk het wel, toch vin ik het wel klote ik heb alle gta's en nou moet ik WEER een niewe console/handheld kopen, pffffff de kunst van het 'verkopen' kvind het alleen maar sneaky

Geplaatst:

hmmm laatste tijd in een grot gewoond??? PSP is een Playstation Portable....oftewel een handheld met ps2 kwaliteit.

Geplaatst:

Ik ga de PSP niet halen. Ik vind hem veel te duur en houd niet zo van dingen met kleine beeldschermpjes :) . Ik ga gta dus ook niet halen. :hehe:

Geplaatst:
Ik ga de PSP niet halen. Ik vind hem veel te duur en houd niet zo van dingen met kleine beeldschermpjes :) . Ik ga gta dus ook niet halen. :hehe:

klein zeg je? dan ken je de psp nog niet, zeker een aardig scherm hoor

Geplaatst:

Ik weet het nog niet, natuurlijk koop ik de PSP. Maar waneer... Staat een hele grote ? achter...

Als ik de PSP heb/krijg, neem ik GTA erbij of course !

Geplaatst:

Ik ga de PSP kopen maar dan moet ik nog ff sparen

want heb pas 150 euro :(

en ik moet iets van 300 hebben

Kost wel allemaal duur

Geplaatst:

het lijkt me wel leuk alleen het is te duur. Ik wil eerst een Xbox kopen en daarna nog een Gamecube en als ik geld over heb dan koop ik de psp :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...