gta-pilot Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 ik dacht laat ik weer is gaan photoshoppen... dus een paar tutjes en veel gekloot is dit er uit gekomen (ik kan echt niet uitknippen) rate en com please! : Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Het uit knippen is zeker niet goed gegaan. Ik zou eerst even deze tutorial bestuderen voor je volgende sig, dan weet ik dat het zeker goed gaat komen. Tutorial. Ook met de achtergrond kan je nog wel werken. Je tekst staat op een goeie en plek en ook het licht is wel goed gedaan. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 die TUT had ik ook gevolgd... alleen ik schoot de heletijd uit waardoor ik dus het zo kreeg Reageren
Traser Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Vind het niet mooi,, Slecht gerenderd crappy achtergrond geen border crappy text srry maar een 4 is t maximum,, Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 oke (krijg je he als beginner...) Reageren
Traser Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 oke (krijg je he als beginner...) Wil je wat tutorials dan,,? www.deviantart.com www.starlightweb.nl www.tutorialized.com (Awesome veel!) www.magicalgfx.com www.kirmgfx.ipbfree.com kijk op een van deze site`s daar staan goeie beginner en medium tutorials op Reageren
gta-pilot Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 V2: ik heb maar wat zitten klooien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.