TubS Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ik zelf denk dat de graphics minder zijn dan de echte gta omdat zoals joriz tegen mij zei je batterij snel leeg is omdat de CPU zo hard moet werken, en de UMD schijfjes 1,8 gig zijn, ik ben het met hem eens maar verwacht nog steeds een mooie game omdat de psp zeer krachtig is, ik wil jullie meningen graag horen blijf ontopic hé mensen
Joriz Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Aangezien zo'n ding op batterijen werkt gaan ze zeker snel plat met zo'n goeie processor. Hoe sneller de processor en hoe meer hij wordt gebruikt hoe sneller de batterij leeg is. Aangezien de kinderen dit niet zo leuk vinden en hopelijk Rockstar mij dit gezeur ook gaat besparen over batterijen, zal het spel denk niet zo grafisch mooi worden als GTA3. Ik verwacht het wel beter als op de GBA maar dat is ook echt een sloom ding. Ik verwacht zeker 3D graphics en goede muziek. Liefst nog completer radio stations. Van mij mogen ze heel GTA3 overzetten naar de GBA. Ik heb echt geen nieuwe missies nodig want GTA3 rulez. Mischien kunnen ze gebruik maken van de draadloos netwerk versie van de PSP voor multiplayer. Alleen dat denk ik niet want Rockstar North heeft de ballen verstand van Multiplayer. Iedergeval deze game moet ik hebben. Iedergeval de PSP. NIET ONTOPIC BERICHTEN WORDEN VERWIJDERD! Open dan aub een nieuwe topic.
Mazzeltje Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Ik verwacht dat het toch hele mooie graphics zijn van GTA. De PSP is een Handheld, en wij zijn nog niet echte mooie graphics op een handheld tegengekomen. Daarom zal het toch heel mooi zijn, voor een handheld. Natuurlijk niet zo mooi als de PS2. Maar toch prachtige graphic voor een handheld. Het is al hopelijk natuurlijk in 3D, Dat is zowie zo al heel mooi. Bewerkt: 11 januari 2005 door mazzeltje
Robin2130 Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ik verwacht er wel aardig wat van. De PSP is veel krachtiger dan de GBA, en zal ook een mooie resolutie hebben. Zoals Joriz al zei, hoe krachtiger de procesoor, hoe meer batterijen het gaat vreten. Maar daar zal Sony wel weer een adapter voor hebben. Het spel zelf. Ik verwacht er niet zo erg veel van, zoals bij GTA3 of VC. De graphics en de sound zal ik wel beter vinden dan op de GBA. Dus mij zal het wel bevallen. Ik durf zeker te zeggen dat ze het helemaal gaan maken.
Mania-92 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 De draagbare console heeft een 333-MHz processor met grafische mogelijkheden die vergelijkbaar zijn met de PlayStation® ik verwacht dus wel veel van de psp
Morpheus 83 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 ik denk dat het wel mooie graphics worden, maar niet zo als gta sa omdat dat iets te veel vergt van de psp, maar het nadeel van zo'n hand held is dat de batterijen zo snel leeg gaan, dat vindt echt een flink nadeel, daarom koop ik nooit van ie kleine draagbare spelcomputers
Mania-92 Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 ik denk dat de grapichs (ben vergeten hoe je het schrijft) net zo mooi zijn als ps1 spellen en ze moesten er eigenluk een batterijen lader bij de psp er bij in bouwen
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 edmania : Ik heb gelezen dat de PSP een kratigere processer heeft dan de PS2.... Ik hoop echt dat het 3d is , boeit niet , maar 3d moet het zeker zijn. De GBA is idd een slooing , 64 bittertje Freek
RTS Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 PSP heeft idd een krachtiger processor, ik verwacht ook veel van de graphics voor zon klein dingetje. Ze zullen natuurlijk niet beter dan de PS2 ofzo zijn maar dan nog. En battery zal wel snel leeg zijn.
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Battery zou 2 uur mee gaan
vetdevil[nl] Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 die psp word zeker vet ik ik weet dat hij sterker is dat de ps2 wand ik heb er mee kunnen spelen in japan ok de E3 super vet ding ik ga hem zeker kopen vooral nu er hopelijk een gta deel voor de psp komt
Trax Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Ik verwacht niet echt veel. Het zal best goed zijn, maar ik laat het op me af komen. Ik weet ook niet of ik hem koop, ik denk eerder de HandHeld van Microsoft ..
Na$! Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 de graphics zullen wel goed zijn maarde battery zal dan wel rap leeg zijn met zo'n processor (-->is dat juist geschreven? ) het moet wel 3 d zij anders zou het een beetje teganvallen tegenover de andere hooge waarden van de PSP dacht ik toch nu ja als ik em kopen mag zal ik hem in elk geval kopen dat staat vast weet iemand mss hoe duur de games gaan zijn van de PSP?
commando Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 ik denk dat de graphics wel wat beter zijn dan die van gta 3
Tha Real G. Geplaatst: 13 februari 2005 Rapport Geplaatst: 13 februari 2005 ik denk dat de graphics wel wat beter zijn dan die van gta 3 miss maar dan moet er hard aan gewerkt worden :rolleyes:
Recommended Posts