Radio Es. Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Hey, ik weet niet of mijn brander ook dvd's kan branden, gewone cd's doet hij gewoon perfect. ik denk een simpele vraag, ik heb wel ook een dvd speler op mijn pc. ik moet dit weten voordat ik een partij dvd's koop anders heb ik daar niks aan. alvast bedankt radio Reageren
nick11123 Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 (bewerkt) heel simpel. Kijk op je dvd rom speler of er Dvd Rw op staat en anders ga je naar deze computer en dan kijk je of je een Dvd-Rw station ziet. heb je dit allemaal niet dan heb je gewoon een dvd speler. Bewerkt: 7 december 2007 door nick11123 Reageren
Radio Es. Geplaatst: 7 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2007 damn, er staat bij deze computer DVD-station (:F) en op de dvd speler staat alleen het logo van DVDrom ik denk dat het er geen is Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 december 2007 Rapport Geplaatst: 8 december 2007 dit had ik ook toen kocht ik een dvd brander maar nu heb ik eens nieuwe pc met dvd brander en alles. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.